Prioritatile Dacia in Romania: infrastructura si lupta impotriva invaziei de masini second-hand

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Prioritatile Dacia in Romania: infrastructura si lupta impotriva invaziei de masini second-hand
Prioritatile Dacia in Romania: infrastructura si lupta impotriva invaziei de masini second-hand
de Adrian Somai la 18 Oct. 2019
Urmareste-ne pe Google News
daciachristophe dridiromaniainfrastructura rutieramasini second hand

Francezii de la Renault anuntau in urma cu aproape un an numirea lui Christophe Dridi in functia de director general al Automobile Dacia si al Group Renault Romania. Venirea francezului in fruntea producatorului auto de la Mioveni a fost privita cu optimism de toti cei implicati in fenomenul auto din tara noastra. La doar zece luni de la numirea lui Dridi in aceasta functie, putem vorbi cu totii despre un inceput de mandat perfect, Dacia devenind in acest an unul dintre cei mai importanti constructori de pe piata auto europeana.

Producatorul auto de la Mioveni a impresionat in acest an, modelele din portofoliul Dacia inregistrand niste cifre de vanzari peste orice asteptari pe unele dintre cele mai importante piete europene. Totodata, francezii de la Renault sunt constienti de potentialul pe care il au modelele produse la Mioveni, luand decizia de a face o investitie majora in uzina din tara noastra in vederea maririi capacitatii de productie. In conditiile in care vanzarile ne arata ca cei de la Dacia merg in directia care trebuie, este normal ca cei din conducerea constructorului sa isi propuna niste tinte si mai ambitioase pentru viitor. 

Presiuni pentru autostrada Pitesti - Sibiu 

Autostrada Pitesti - Sibiu este un subiect extrem de sensibil pentru cei de la Dacia, conducerea producatorului de la Mioveni facand presiuni in acest sens de mai multi ani. Lasand la o parte ca infrastructura rutiera din tara noastra nu este prea buna, cei de la Dacia au incercat sa convinga autoritatile de la Bucuresti ca este imperios necesar ca aceasta autostrada sa fie construita. O autostrada care ar lega aceste orase le-ar permite celor de la Dacia sa exporte automobilele produse la Mioveni mult mai usor catre tarile din Europa de Vest. Pana la acest moment, autostrada Pitesti - Sibiu nu exista decat pe hartie, constructorul facand anumite lucrari pregatitoare pentru deschiderea santierului. Insa, pana la ora actuala, autoritatile nu au aprobat nici macar proiectul tehnic, ceea ce inseamna ca nu putem vorbi nici despre o autorizatie de constructie. 

Intr-un interviu acordat recent, Christophe Dridi a explicat ca autostrada Pitesti - SIbiu este extrem de importanta pentru Dacia, motiv pentru care se fac presiuni uriase la autoritati. Totodata, directorul Automobile Dacia transmite celor responsabili ca “pentru dezvoltarea industriei auto este nevoie de o infrastructura rutiera, de cai ferate si chiar si de infrastructura maritima”. 

Masinile second-hand au invadat Romania 

Referindu-se la prioritatile pe care Dacia le are in tara noastra, Christophe Dridi a transmis ca cea de-a doua prioritate a constructorului pe care il conduce este reprezentata de numarul ridicat de masini la mana a doua inmatriculate in Romania. Mai in gluma, mai in serios, Dridi sustine ca Dacia trebuie sa lupte impotriva “invaziei de masini second-hand” din tara noastra. 

Reactia lui Christophe Dridi este oarecum de inteles, avand in vedere ca masinile la mana a doua sunt la mare cautare in Romania datorita pretului mic pe care il au. In plus, multi clienti de pe piata auto din Romania sunt mai interesati de o masina germana la mana a doua decat de o masina noua produsa in Romania, ceea ce reprezinta o problema pentru Dacia. 

Odata cu eliminarea timbrului de mediu, vanzarile din segmentul masinilor la mana a doua au crescut semnificativ in tara noastra! Spre exemplu, la acea vreme, 20% dintre masinile inmatriculate in Romania erau second-hand. Din fericire, lucrurile s-au mai linistit intre timp, apetitul pentru masinile la mana a doua scazand odata cu trecerea timpului. In primele opt luni ale anului curent, in Romania au fost inmatriculate aproape 294.000 de masini second-hand si aproape 131.000 de automobile noi. 

 
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Ajutor de 1.500 de euro de la stat pentru agricultori. Care sunt regulile programului
Ultimele stiri economice

Ajutor de 1.500 de euro de la stat pentru agricultori. Care sunt regulile programului

today06 Feb. 2025
ThirdSeer: Solutia romaneasca esentiala pentru conformitatea cu NIS2 si DORA
Business

ThirdSeer: Solutia romaneasca esentiala pentru conformitatea cu NIS2 si DORA

today06 Feb. 2025
Filme bune pe Netflix. Topul celor mai tari firme si seriale in luna februarie 2025
Life Style

Filme bune pe Netflix. Topul celor mai tari firme si seriale in luna februarie 2025

today05 Feb. 2025
Controale ANAF 2025. Se pregatesc verificari fara precedent in Romania, cine e luat la bani marunti?
Financiar-Bancar

Controale ANAF 2025. Se pregatesc verificari fara precedent in Romania, cine e luat la bani marunti?

today05 Feb. 2025
ING face valuri in Europa! Gigantul bancar pune ochii pe rivali – ce urmeaza?
Financiar-Bancar

ING face valuri in Europa! Gigantul bancar pune ochii pe rivali – ce urmeaza?

today05 Feb. 2025
Scandal in energie! ANRE acuzata ca tine piata blocata – urmeaza schimbari majore?
Companii

Scandal in energie! ANRE acuzata ca tine piata blocata – urmeaza schimbari majore?

today05 Feb. 2025
Cum sa delegi inteligent fara sa pierzi controlul afacerii
Companii

Cum sa delegi inteligent fara sa pierzi controlul afacerii

today05 Feb. 2025
Cum sa obtii o marire de salariu fara sa iti enervezi seful
Companii

Cum sa obtii o marire de salariu fara sa iti enervezi seful

today05 Feb. 2025

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Filme bune pe Netflix. Topul celor mai tari firme si seriale in luna februarie 2025
Life Style

Filme bune pe Netflix. Topul celor mai tari firme si seriale in luna februarie 2025

today05 Feb. 2025
Controale ANAF 2025. Se pregatesc verificari fara precedent in Romania, cine e luat la bani marunti?
Financiar-Bancar

Controale ANAF 2025. Se pregatesc verificari fara precedent in Romania, cine e luat la bani marunti?

today05 Feb. 2025
ING face valuri in Europa! Gigantul bancar pune ochii pe rivali – ce urmeaza?
Financiar-Bancar

ING face valuri in Europa! Gigantul bancar pune ochii pe rivali – ce urmeaza?

today05 Feb. 2025
Scandal in energie! ANRE acuzata ca tine piata blocata – urmeaza schimbari majore?
Companii

Scandal in energie! ANRE acuzata ca tine piata blocata – urmeaza schimbari majore?

today05 Feb. 2025

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x