Primaria capitalei a publicat lista cu unitatile partenere in Rabla de Bucuresti
rabla bucurestiecovoucher bucurestiup romaniaparc auto bucuresti
Primaria Bucuresti a publicat pe pmb.ro, la sectiunea eco-voucher in schimbul unui autovehicul uzat, lista unitatilor comerciale partenere in Programul de stimulare a eliminarii din traficul bucurestean a autovehiculelor cu grad ridicat de poluare.
Organizarea si derularea sesiunii de inscriere in vederea validarii in Program a operatorilor economici care comercializeaza produse eligibile a fost realizata de catre societatea UP Romania SRL, conform obligatiilor ce ii revin din contractul de prestari servicii incheiat cu Primaria Municipiului Bucuresti.
La finalizarea etapei de selectie a rezultat un numar de 47 de unitati comerciale cu puncte de lucru pe raza municipiului Bucuresti, care au indeplinit criteriile de eligibilitate prevazute in Regulamentul Programului, devenind partenere in Program.
Cele 47 de unitati comerciale partenere sunt operatori economici de la care beneficiarii de eco-vouchere isi vor putea achizitiona produse din categoriile eligibile in program: autoturisme noi cu norme de poluare care sa asigure un nivel redus de emisii - Euro 6, non-diesel, alte mijloace de locomotie noi, non-diesel, hibride sau electrice si electrocasnice si electronice cu clasa energetica superioara.
Pentru a da posibilitatea beneficiarilor de eco-vouchere de a achizitiona produse din mai multe categorii fara a fi conditionati sa le achizitioneze de la un singur operator economic, eco-voucherul a fost gandit sub forma unui carnet care contine 3 file cu valoare nominala a cate 3.000 de lei fiecare. Toate cele trei file pot fi folosite atat la o singura achizitie, cat si individual, la mai multe achizitii de produse, la momente diferite.
Potrivit Primariei, daca valoarea produsului sau produselor nu insumeaza valoarea filei sau filelor de eco-voucher, unitatea comerciala nu va acorda rest in bani.
Expedierea eco-voucherelor catre beneficiari a inceput in data de 31 mai 2019.
Eco-voucherele sunt nominale si vor fi expediate prin curier la adresa de domiciliu/sediu social/corespondenta a beneficiarului persoana fizica/reprezentantului desemnat de catre persoana juridica, vor fi inmanate personal, cu verificarea datelor de identificare din BI/CI, cu confirmare de primire data prin semnatura sau stampila, in cazul persoanelor juridice pe Scrisoarea de transport (AWB-Airway Bill).
Curierul va contacta telefonic beneficiarul si va incerca livrarea corepondentei de minimum 3 ori, in termenul maxim de 15 zile lucratoare, de la data de 31 mai 2019.
Daca eco-voucherul nu va putea fi inmanat beneficiarului, cuponul va fi returnat Primariei Municipiului Bucuresti urmand a fi inmanat personal beneficiarului, care va fi contactat telefonic, in vederea evitarii aglomeratiei la ghiseele Centrului de Informare si Documentare pentru Relatia cu Cetatenii din Bulevardul Regina Elisabeta, nr. 42, Sector 5.
Daca eco-voucherul nu va putea fi ridicat de beneficiar, o alta persoana va putea ridica eco-voucherul pe baza unei imputernicirii notariale si a CI/BI in original, cu semnatura de primire.
In cazul deteriorarii sau pierderii eco-voucherului de catre beneficiar, Primaria Municipiului Bucuresti este absolvita de orice raspundere.