Primaria Bucuresti vrea sa alimenteze vechile Mercedesuri ale STB cu gaz natural comprimat sau sa le transforme in troleibuze

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Primaria Bucuresti vrea sa alimenteze vechile Mercedesuri ale STB cu gaz natural comprimat sau sa le transforme in troleibuze
Primaria Bucuresti vrea sa alimenteze vechile Mercedesuri ale STB cu gaz natural comprimat sau sa le transforme in troleibuze
de Vlad Strunescu la 29 Iun. 2020
Urmareste-ne pe Google News
transformare autobuze stbautobuze gncautobuze stbtransport comun bucuresti

Autobuzele vechi ale STB vor fi transformate in autobuze de tip GNC (gaz natural comprimat) cu norma de poluare Euro 6 sau troleibuze. Astfel, 500 de autobuze Mercedes Citaro Euro 3 si Euro 4 vor fi transformate in autobuze propulsate cu GNC, cu norma de poluare Euro 6, iar 100 de autobuze vor deveni troleibuze.

Restul, de pana la o mie de autobuze Mercedes Citaro vor fi modernizate intr-o etapa ulterioara a proiectului.

Citeste si: Piata auto europeana, in fata celui mai mare declin din istorie
 
Potrivit Primariei, autobuzele vor suferi transformari esentiale, inclusiv prin reamenajarea interioarelor si dotarea lor cu aer conditionat si cu echipamente moderne de comunicatii.
 
Proiectul prevede, de asemenea, construirea a trei statii de alimentare, in trei autobaze care vor fi modernizate, statii necesare pentru incarcarea rapida cu combustibil a autobuzelor.
 
Transformarea in troleibuze a celor 100 de autobuze Mercedes Citaro Euro 3 va avea loc concomitent cu extinderea retelei de contact aferente in unele zone deficitare: Gara de Nord, Bulevardul Ion Ionescu-Sisesti, Berceni etc.
 
Acest proiect pilot, estimat la peste 150 milioane de euro, este coordonat de Primaria Capitalei si dezvoltat cu sprijinul Ministerului Mediului. 
 
Astfel, intreaga flota STB va ajunge la standarde europene si se va alinia Directivei Parlamentului European privind promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante si eficiente din punct de vedere energetic.
 
Prin aceste proiecte, STB SA urmareste reducerea gazelor cu efect de sera, o economie substantiala la cheltuielile cu carburant, dar si prelungirea cu cel putin sapte ani a duratei de viata a autobuzelor vechi, ale caror caroserii sunt in conditie foarte buna. 
 
In acelasi timp, scad costurile de intretinere, prin reconstructia totala a motoarelor, nemaifiind necesare cheltuieli pentru repararea acestora pentru perioade de 3-5 ani. Totodata, scade si poluarea fonica produsa de motor cu pana la 10 decibeli.

Citeste si: Dacia le ofera absolventilor de gimnaziu posibilitatea de a invata o meserie inscriindu-se in clasele organizate in doua licee tehnice
 
Acest demers se adauga proiectelor realizate de Primaria Capitalei pentru reinnoirea parcului STB, de achizitionare a 130 de autobuze hibrid (care vor intra treptat pe traseele liniilor 105 si 131, incepand cu luna iulie), 100 de troleibuze, alte 100 de autobuze electrice si 100 de tramvaie.
Jurnalist Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Nu suntem tara cu cele mai mici salarii din UE. Lista celor 10 state cu salarii minime sub 1000 de euro pe luna
Economie

Nu suntem tara cu cele mai mici salarii din UE. Lista celor 10 state cu salarii minime sub 1000 de euro pe luna

today11 Apr. 2025
Romanii scot banii de la saltea si cumpara masiv titluri de stat. Plasamente impresionante, cifrele aici
Economie

Romanii scot banii de la saltea si cumpara masiv titluri de stat. Plasamente impresionante, cifrele aici

today11 Apr. 2025
Cat valoreaza cu adevarat businessul tau? Greseala pe care 90% dintre antreprenori o fac
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Cat valoreaza cu adevarat businessul tau? Greseala pe care 90% dintre antreprenori o fac

today11 Apr. 2025
Avertismentul presedintelui Consiliului Fiscal: ne paste un puseu inflationist. Romania are cele mai mari deficite din toata Uniunea Europeana
Economie

Avertismentul presedintelui Consiliului Fiscal: ne paste un puseu inflationist. Romania are cele mai mari deficite din toata Uniunea Europeana

today11 Apr. 2025
Ce inseamna cu adevarat un SUV bun? 5 mituri auto demontate
Noutati auto 2025 - stiri din domeniul auto

Ce inseamna cu adevarat un SUV bun? 5 mituri auto demontate

today11 Apr. 2025
Ce masina ti se potriveste in functie de stilul tau de viata?
Noutati auto 2025 - stiri din domeniul auto

Ce masina ti se potriveste in functie de stilul tau de viata?

today11 Apr. 2025
Lider de succes in Romania anului 2025. Cei mai buni manageri nu vorbesc mult. Iata ce fac diferit
Companii

Lider de succes in Romania anului 2025. Cei mai buni manageri nu vorbesc mult. Iata ce fac diferit

today11 Apr. 2025
Cum iesi din
Companii

Cum iesi din "capcana fondatorului" si incepi sa-ti conduci afacerea ca un CEO

today11 Apr. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x