Porsche a lansat oficial la mijlocul acestei saptamani noua versiune de performanta a modelului Cayenne, si anume Cayenne Turbo GT. Vorbim, asadar, despre un nou varf de gama pentru modelul Porsche Cayenne, unul dintre cele mai apreciate modele din gama constructorului de lux. Potrivit oficialilor companiei, noul Cayenne Turbo GT este cel mai rapid Cayenne dezvoltat pana la aceasta ora. Oficial, noul bolid isi va face debutul in cadrul Festivalului Vitezei de la Goodwood. Pana atunci insa, SUV-ul este deja disponibil pentru comanda, livrarile urmand sa inceapa in aceasta toamna.
Din punct de vedere al infatisarii exterioare, noul Cayenne Turbo GT ne este prezentat cu un spoiler frontal care a primit cateva revizuiri, cu niste prize de aer de dimensiuni ceva mai generoase, plafon din fibra de carbon si un difuzor de aer realizat, de asemenea, din carbon. De asemenea, bolidul a primit un set de jante cu diametrul de 22 de inci si cu design specific. Nu in ultimul rand, tot la nivel estetic mai trebuie sa aducem in discutie si un eleron care creste apasarea pe puntea spate cu 40 de kilograme.
Lucrurile stau foarte bine si la nivelul habitaclului, acolo unde soferul si pasagerii se vor putea bucura de un lux desavarsit specific modelelor din gama Porsche. Pasagerii vor regasi la interior o tapiterie din Alcantara, scaune sport si finisaje de cea mai inalta calitate. Din punct de vedere tehnologic, noul varf de gama al modelului Cayenne este echipat cu noul sistem multimedia Porsche Communication Management 6.0.
Asa cum spuneam si in randurile anterioare, noul Cayenne Turbo GT ne-a fost prezentat de oficialii Porsche drept cel mai rapid Cayenne dezvoltat pana in ziua de astazi. Astfel, desi sub capota regasim aceeasi unitate de motorizare V8 twin turbo cu capacitate de 4.0 litri, unitate cu care este echipata si versiunea Turbo Coupe, puterea este ceva mai mare.
Mai exact, noul Cayenne Turbo GT se poate lauda cu un plus de pana la 90 de cai putere, puterea de sub capota ajungand acum la nu mai putin de 640 de cai. Si cuplul maxim a crescut cu 80 Nm pana la un nivel de 850 Nm. Transmisia este asigurata prin intermediul unei cutii automate Tiptronic cu opt rapoarte, care a fost recalibrata pentru a se putea obtine un schimb mai rapid al treptelor.
Nu a fost simplu pentru cei de la Porsche sa ajunga la aceste valori, specialistii tehnici ai producatorului german fiind nevoiti sa modifice turbinele, admisia, arborele cotit si sistemul de evacuare realizat din titan. De asemenea, suspensia, sasiul, directia si manevrabilitatea au fost imbunatatite cu aceasta ocazie. In cele din urma, mai trebuie sa mentionam si faptul ca noul Cayenne Turbo GT sta cu 17 mm mai aproape de sosea in comparatie cu versiunea Turbo Coupe.
In aceste conditii tehnice, noul Cayenne Turbo GT se poate lauda acum cu o viteza maxima de 297 km/h, in timp ce acceleratia de la 0 la 100 km/h poate fi realizata intr-un timp de numai 3.3 secunde.
Ultimele NOUTATI
Pericol pentru clientii Bancii Transilvania? Banii dispar din conturi – ce trebuie sa faci acum!
Nu iti ajung banii sa-ti platesti facturile la apartament sau sa iei lemne de foc la tara? Statul iti trimite banii direct pe card, ca sa scapi de griji
Se prabuseste Leul dupa demisia presedintelui Romaniei? Banca Nationala, iesire in forta
LEADERSHIP. Trucul psihologic care face angajatii mai motivati fara bani in plus!
Partenerii nostri
Programul de lucru inegal - ce este si cum se stabileste
Fisa postului pentru inginer constructii civile, industriale si agricole
Salariul minim european, adoptat in Romania. Cum va fi stabilit?
Bani lipsa din casierie: Monografia contabila si ce sanctiuni risca societatea
Ordinea de stingere a obligatiilor fiscale: Iata procedura actualizata pentru achitarea datoriilor!
Te-ar putea interesa si