Platformele de e-commerce ale Renault au ajuns sa vanda 30 de masini pe zi
masini onlinevanzari masini onlinevanzari renault onlinevanzari dacia online
Groupe Renault Romania a inregistrat o crestere semnificativa a vanzarilor in mediul online, pe cele doua platforme de e-commerce lansate acum doi ani. In ultima luna, cifrele de vanzari au atins un record de 30 de unitati pe zi, vehicule Dacia si Renault achizitionate de catre clienti in urma unui parcurs exclusiv online.
O parte dintre clienti au optat si pentru livrarea la domiciliu, un serviciu optional oferit celor care vor sa reduca interactiunea fizica sau efortul deplasarii la un showroom.
Procedura de achizitie este intuitiva si rapida, fara a necesita cunostinte deosebite de utilizare a unor aplicatii sau programe speciale.
Fiecare client poate consulta ofertele disponibile pe site-uri cu ajutorul mai multor filtre de selectie (model, pret, culoare, tip combustibil, transmisie, capacitate cilindrica), astfel incat alegerea sa fie cat mai potrivita nevoilor lui.
Apoi, clientul poate finaliza procedura, platind factura finala a vehiculului sau isi poate rezerva autoturismul selectat, achitand o taxa de 500 de euro (TVA inclusa).
Plata se face cu ajutorul unui card bancar de credit sau de debit, prin intermediul unui procesator securizat de plati.
Atat contractul, cat si factura se vor transmite electronic de catre un agent autorizat, ales in prealabil de client.
Pentru a facilita accesul tuturor clientilor si a oferi detalii utile, Groupe Renault deruleaza, in aceasta perioada, o campanie de promovare sub conceptul „Eu aleg online”.
Pana acum, peste 2.500 de clienti au ales sa cumpere un automobil Dacia sau Renault prin intermediul platformelor de e-commerce.