Cifrele de vanzari extrem de bune inregistrate pe plan european in ultimii doi ani de modelele din gama Dacia i-au facut pe cei din conducerea producatorului roman sa fie constienti de faptul ca este nevoie de o capacitate de productie mai mare. Cei de la Dacia refuzasera sa faca o miscare decisiva in acest sens in ultimii ani, insa la aceasta ora este mai mult decat evident ca cererea pentru modelele produse in cadrul uzinei de la Mioveni depaseste norma de productie. In acest context, cei de la Dacia anuntau la inceputul acestui an un proiect de investitii de nu mai putin de 100 de milioane de euro, al carui obiectiv principal era acela de a creste capacitatea uzinei de la Mioveni la peste 400.000 de unitati pe an.
Christophe Dridi ofera declaratii suplimentare acum pe aceasta tema, spunand ca intentia este aceea de a creste capacitatea fabricii de la Mioveni “de la 350.000 de autovehicule pe an la pana peste 400.000 de unitati pe an”. De asemenea, Dridi inainteaza si un termen concret pana la care acest proiect va fi finalizat, si anume luna septembrie a anului urmator. Directorul general al Automobile Dacia explica ca producatorul investeste in acest proiect o suma considerabila in valore de 75 de milioane de euro, celelalte 25 de milioane venind din partea Guvernului sub forma de subventie. Nu in ultimul rand, Christophe Dridi mai transmite ca uzina de la Dacia va angaja inca 300 de persoane pana in toamna anului urmator.
Mai multe publicatii internationale de specialitate au lansat in prima parte a acestui an cateva zvonuri cu privire la mai multe modele derivate din Duster la care se gandesc cei din conducerea Dacia. Spre exemplu, cel mai des a fost adusa in discutie o versiune cu sapte locuri pentru Duster. Daca luam in calcul succesul de care se bucura Duster pe plan european in ultimii ani, o asemenea strategie a celor de la Dacia nu ar putea sa ne mire prea tare. Totusi, oficialii din conducerea producatorului de la Mioveni nu au facut niciun fel de comentarii pe acest subiect in ultima perioada.
Christophe Dridi a sugerat insa acum ca aceste zvonuri nu sunt prea departe de realitate, preferand insa sa ramana rezervat in aceasta privinta. Dridi a transmis ca toti colegii lui din conducerea Dacia “sunt foarte mandri de succesul de care se bucura Duster, un model care se vinde la ora actuala in 44 de tari”. Mai mult decat atat, Christophe Dridi spune ca parerea celor din conducerea Dacia este ca “Duster este ca un ambasador pentru Romania in prezent”. In acest context, Dridi isi continua seria declaratiilor si transmite ca provocarea principala este aceea de a duce mai departe succesul Dacia, iar asta putand sa presupuna si ideea conform careia “copilul nostru ar putea sa aiba niste surori”.
Nu in ultimul rand, in presa internationala au mai aparut informatii si cu privire la o decizie a celor de la Dacia de a lansa SUV-ul Arkana si pe Batranul Continent. Arkana a fost lansat recent exclusiv pentru piata auto din Rusia, insa se pare ca cei de la Dacia se gandesc serios sa il vanda si pe piata europeana.
Citeste si: Primele brute subscrise de societatile de asigurare au crescut cu 7,4%, in primul trimestru din 2019
Ultimele NOUTATI
Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?
Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212
Nivelul normelor anuale de venit corespunzatoare unei camere de inchiriat pentru anul 2025
Te-ar putea interesa si