De-a lungul anilor Mercedes-Benz Vito a devenit un real simbol al celor care au nevoie de transporturi rapide, indiferent ca vorbim despre persoane sau marfa. Fiabilitatea automobilului si reteaua extinsa de service-uri impreuna cu disponibilitatea rapida a solutiilor relevante l-au propulsat pe acest reprezentant al marcii din Stuttgart.
Pactul Verde European, datele recente despre clima si nevoia de a contribui activ la decarbonizarea economiei sunt, insa, lucruri pe care nu le mai putem amana sau ignora. Drept dovada, fiind in pas cu vremuri, Mercedes-Benz vine acum cu o noua propunere in fata celor care vor sa profite de sprijinul acordat pentru intinerirea parcului auto: eVito Furgon - o autoutilitara care bifeaza toate caracteristicile necesare pentru a fi parte dintr-un parc auto al unei afaceri in pas cu noile tendinte si care intelege ca viitorul este electric.
Fiind la fel de sigur, functional si confortabil precum Vito, varianta 100% electrica eVito Furgon ofera o autonomie de pana la 150 de km, in regim mixt, conform ciclului WLTP. Bateria de 35 kWh mentine raportul de greutate-putere la un nivel optim, asadar autovehiculul dezvolta 116 CP (85 kW) si un cuplu arhisuficient pentru efectuarea fara grija a transporturilor din principalele zone urbane ale tarii de 295 Nm.
Propulsia electrica nu taie din volumul spatiului de incarcare! Acesta ramane la valoarea optima de 6.6 mc, multumita concentrarii marcii pe practicalitatea de zi cu zi. Motorul electric extrem de eficient amplasat sub caroserie nu afecteaza capacitatea de incarcare a autovehiculului. In aceeasi ordine de idei, eVito Furgon beneficiaza de incarcarea pana la 7,4 kW. Pe scurt, alimentarea bateriei ar dura aproximativ 6 ore (curent alternativ) pentru a ajunge la 100% pornind de la 0%. In scenarii reale, timpul ar fi chiar si mai scurt de atat!
Prin intermediul unui cablu de incarcare mod 3 sau cu un stecher al cablului de incarcare tip 2, capacitatea de incarcare de pana la 7,4 kW (2 faze x 16 A sau 1 faza x 32 A) cu curent alternativ este transferata de la infrastructura de incarcare. Cablurile de incarcare optionale sunt disponibile la alegere cu o lungime de 4m, 5m sau 8m pentru incarcare bifazata sau monofazata.
Daca nu este disponibil niciun Wallbox sau nicio statie de incarcare, bateria se poate incarca si prin intermediul unei prize casnice. Timpul pentru umplerea acumulatorilor, insa, va creste. Cablurile de incarcare corespunzatoare sunt disponibile din fabrica sau la partenerul Mercedes-Benz.
Mai mult, autoutilitara are 3 programe de rulare si 4 nivele de recuperare. Acestea pot fi selectate cu ajutorul comutatorului pentru programe de rulare. In cadrul recuperarii se obtine energie daca autovehiculul este incetinit. De exemplu, bateria se incarca la cursele in panta in loc sa piarda energie la franare sub forma de caldura.
eVito Furgon este special gandit pentru activitatile cargo, insa inaltimea sa de mai putin de 2m ii permite accesul in garaje, parcari etajate, parcari subterane si spalatorii.
Autoutilitara poate ajunge la o greutate totala de 3.200 de kg, in timp ce sarcina utila poate ajunge pana la 1030 kg.
Mercedes-Benz eVito Furgon - exemplu de succes
Autonomia poate parea destul de conservatoare la o prima privire, insa avem deja un exemplu din Marea Britanie prin care ni se demonstreaza ca tranzitia catre electrificare completa nu trebuie sa insemne batai de cap si calcule cu litri consumati pe care apoi trebuie sa ii scadem prin diferite documente din contabilitate.
Antreprenorul Michael Francis a demonstrat cum eVito Furgon l-a ajutat pentru a-si imbunatati operabilitatea afacerii. Barbatul a explicat ca are un contract major in derulare cu autoritati locale si este nevoit sa raspunda des diverselor provocari rapide cu privire la marcarea corecta a unor trasee sau furnizarea de echipamente rutiere necesare altor institutii sau companii. eVito Furgon i-a adus confortul necesar cu privire la posibilitatea de a se deplasa oricand fara emisii si a multumit simultan clientii sai din zona prin faptul ca s-a concentrat pe sustenabilitate.
„Lucram in comunitatea noastra si ne ocupam de managementul traficului, unde deseori suntem chemati si in regim de urgenta. Aveam nevoie de un autovehicul spatios cu care sa ne putem deplasa din punctul A in punctul B. eVito (n.r. Furgon) a fost alegerea noastra si am obtinut o reducere a costurilor cu combustibilul, pe langa avantajele clare ale propulsiei electrice”, a spus Francis.
Acesta a aratat ca incarcarea o face in marea majoritate a cazurilor la sediul companiei, insa foloseste si statiile de incarcare publice.
Pe langa toate aceste aspecte, o cercetare efectuata de Mercedes-Benz a relevat ca majoritatea calatoriilor (aproximativ 96%!) pot fi facute cu un autovehicul complet electric. Datele s-au bazat pe agregarea a 1.600.000 de drumuri intreprinse de utilizatori ai aplicatiei EQ Ready.
Mercedes-Benz eVito Furgon reprezinta, asadar, o varianta demna de luat in calcul pentru antreprenorii care au nevoie de solutii agile si contemporane de mobilitate. Practicalitatea si sistemul de propulsie sunt cele mai atractive atribute ale acestui reprezentant automotive german. La aceste avantaje de necontestat se adauga si prestigiul marcii care de-a lungul timpului a contribuit activ la succesul a sute de afaceri autohtone. Obtinem, asadar, o reteta greu de ignorat!
Cum stiti ca nu ne sta in fire sa facem prezentari fara sa verificam, Mercedes-Benz eVito Furgon ni se va alatura pentru o experienta in extenso in curand. Il vom supune testelor relevante si va vom furniza toate detaliile aferente. Ramaneti cu ochii pe noi! Pe curand!
Ultimele NOUTATI
Masa de Craciun, "pe saracie". Romanii sunt nevoiti sa cumpere la suta de grame de Sarbatori
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212