Masinuta electrica romaneasca bate recorduri de comenzi: zeci de mii de soferi sedusi de Dacia Spring
comenzi dacia springsucces dacia spring
Fara indoiala ca Duster este modelul Dacia cel mai de succes si cel mai bine vazut de clientii din intreaga Europa. Iata ca rivalul pentru deja binecunoscutul SUV romanesc vine dintr-o zona mai putin asteptata, chiar de la primul model electric fabricat de Dacia, deocamdata in China, nu la uzina de la Mioveni.
Modelele Dacia au devenit referinte: Logan a democratizat accesul la achizitia unui automobil nou; Duster s-a impus drept cel mai accesibil SUV, iar Sandero a devenit liderul vanzarilor catre persoane fizice in Europa.
Dacia Spring se afirma deja ca solutia de mobilitate electrica accesibila tuturor.
In numai opt luni, Dacia Spring a inregistrat aproape 40.000 de comenzi in Europa, dintre care peste 7.500 in Romania. Din comenzile primite din Europa, peste 15.000 de vehicule au fost deja livrate, iar, din totalul comenzilor din Romania, peste 1.700 de vehicule au fost deja livrate, iar lucrul acesta se vede pe sosele.
De luna trecuta, primii clienti din mai multe tari europene au ajuns in posesia vehiculelor Spring pentru care au lansat precomenzi in perioada martie-iunie 2021.
Inedita prin amploarea sa, campania de precomenzi derulata incepand cu 20 martie in tari precum Romania, Franta, Italia, Germania, Spania, a cunoscut un succes major, in primele trei luni, fiind deja inregistrate peste 16.000 de rezervari.
Interesul publicului pentru primul model electric al marcii Dacia s-a mentinut constant si dupa incheierea campaniei initiale, din iulie fiind inregistrate, in medie, in fiecare luna, peste 5.000 de comenzi in Europa.
Multi clienti sunt la prima Dacie
Beneficiind de o autonomie de pana la 305 de kilometri conform ciclului WLTP City, Dacia Spring se dovedeste a fi un mijloc de mobilitate adaptat unui public larg, majoritatea europenilor care utilizeaza in prezent un autoturism personal, indiferent de tipul de motorizare, parcurgand in medie doar 30 de kilometri pe zi.
Dacia Spring se afirma in plus ca un vehicul de ofensiva, majoritatea clientilor europeni care au cumparat un Spring fiind la prima achizitie a unui model Dacia (in Franta, 8 din 10 clienti de Spring nu au mai avut in trecut un vehicul al marcii).
"Cu aproape 40.000 de comenzi inregistrate in opt luni, Dacia Spring cunoaste un excelent demaraj comercial.
Ca solutie de mobilitate electrica accesibila tuturor, Spring atrage atat clienti traditionali ai marcii Dacia cat, mai ales, un numar foarte mare de clienti noi. R-EVolutia este asadar in plina desfasurare", a declarat Xavier Martinet, director de marketing si vanzari al Dacia.
Infiintata in 1966, Dacia este cel mai important constructor de automobile din Romania, liderul pietei auto locale si cel mai important exportator, avand o contributie semnificativa la PIB al tarii si un efect structurant la nivelul economiei nationale prin intermediul retelei ample de furnizori.
Devenita marca a Renault Group incepand din anul 1999, Dacia este prezenta in 44 de tari, de pe 4 continente, oferind vehicule robuste, fiabile, adaptate nevoilor si stilurilor de viata ale unor categorii largi de clienti.