Daca aruncam mai intai o privire asupra listei de 35 de modele acceptate pentru concursul din acest an, vom observa in primul si primul rand ca BMW, Mercedes-Benz si Toyota sunt constructorii care s-au putut lauda cu cele mai multe nominalizari, cate patru. Bineinteles, pentru aceasta performanta exista o explicatie cat se poate de logica, toti cei trei constructori lansand in acest an mai multe generatii noi de modele si chiar o serie de modele noi. Totodata, francezii de la Renault au avut trei modele acceptate pe acea lista preliminara, carora li s-au mai adaugat cate doua modele din gama celor de la Mazda, Volkswagen, Skoda si Porsche.
Ford Puma este primul model care a intrat in finala “Masina Anului in Europa”, vestea fiind primita cu bucurie si de pasionatii auto din tara noastra. Puma este singurul SUV care a ajuns in finala, in ciuda vanzarilor extrem de bune inregistrate de acest segment de piata pe plan european. Asa cum este cunoscut deja, Ford Puma este un model care este produs in cadrul uzinei de la Craiova incepand din aceasta toamna. Puma este un model important pentru cei de la Ford, acestia angajand peste 1.700 de persoane recent pentru a asigura trei schimburi care sa lucreze permanent pe linia de productie.
Masinile electrice sunt din ce in ce mai cautate pe plan european, drept pentru care organizatorii concursului “Masina Anului” si-au indreptat atentia in acest an si in aceasta directie. Astfel, pe lista celor sapte finaliste care se bat pentru marele premiu din 2020 se regasesc doua modele electrice: Porsche Taycan si Tesla Model 3. Ambele modele se bucura deja de un succes remarcabil pe plan european, insa trebuie sa mentionam ca Tesla Model 3 a devenit cel mai vandut model electric de pe Batranul Continent in acest an!
Nici modelele de oras nu au fost deloc neglijate de organizatorii concursului “Masina Anului in Europa”, printre finaliste regasindu-se cateva dintre cele mai apreciate modele din acest segment. In primul rand vorbim despre noua generatie a modelului Renault Clio, aceasta bucurandu-se deja de o reactie extrem de pozitiva din partea pasionatilor auto la momentul lansarii. De asemenea, si noua generatie Peugeot 208 se va lupta pentru castigarea marelui premiu din anul 2020. Asa cum stim deja, Clio si Peugeot 208 sunt la aceasta ora doua dintre cele mai bine vandute subcompacte la nivel european.
Surprinzator, germanii de la Mercedes-Benz nu au niciun model care a ajuns in finala acestui concurs, in ciuda faptului ca au pornit cu nu mai putin de patru modele pe lista preliminara: CLA, EQC, GLB si, nu in ultimul rand, GLS. In schimb, cei de la BMW se pot lauda cu un model printre finaliste, si anume Seria 1. In cele din urma, ultimul model care se regaseste pe lista celor sapte modele finaliste pentru “Masina Anului in Europa” este Toyota Corolla, o masina care se poate lauda cu un public foarte fidel la nivel european.
Ultimele NOUTATI
ESET: Ransomware-ul continua sa fie un element cheie in peisajul amenintarilor cibernetice in 2025
Cum testezi o afacere sa vezi daca va merge, inainte sa incepi sa bagi bani in ea
Partenerii nostri
Cum sa creezi un mediu de lucru eficient si placut pentru angajati
Conditiile primirii de interni. Cine poate avea calitatea de intern?
[Q&A] Accesul in REGES-online pentru angajatori si salariati. Raspunsuri de la specialisti
Cum se impoziteaza veniturile din dobanzi: Cadrul legal si un caz concret
MODEL de raspuns la Notificarea de conformare RO e-TVA: Studiu de caz pentru contabili
Bilantul contabil: Ce corelatii trebuie verificate pentru ca situatiile financiare sa fie corecte?
Alegeri Prezidentiale 2025: Calendar, Candidati, Sondaje si Model sesizare in ziua votului
Cum se acorda diurna cetatenilor romani
Incheierea contractului de servitute: Cine are dreptul si ce obligatii are
Te-ar putea interesa si