A doua jumatate a anului a adus cu sine o schimbare importanta la varful grupului francez Renault, Luca de Meo devenind noul CEO al constructorului auto. Informatia nu este una noua pentru piata auto, stirea fiind confirmata chiar de la finalul lunii ianuarie a acestui an. Interimatul din prima jumatate a anului a fost asigurat de Clotilde Delbos, un nume care va face parte si din echipa de conducere a lui de Meo. Italianul are o experienta de peste 20 de ani in industie, lucrand in trecut atat pentru Renault, cat si pentru Toyota, Volkswagen, Seat si Fiat, acolo unde a fost responsabil de brand-urile Lancia, Fiat si Alfa Romeo.
Schimbarea de la varful grupului francez va aduce automat si unele schimbari pentru Dacia. Producatorul auto de la Mioveni joaca un rol important la aceasta ora in strategia grupului francez, Dacia demonstrand in ultimii ani ca poate sa obtina cifre de vanzari extrem de bune pe unele dintre cele mai importante piete auto europene. Noul CEO Luca de Meo si-a indreptat atentia catre Dacia inca din primele saptamani de mandat, prima sa vizita oficiala fiind efectuata recent chiar in Romania. Italianul a stat doua zile in tara noastra, timp in care a vizitat uzina de la Mioveni, centrul tehnic de la Titu si cladirea de birouri Renault Business Connected din Bucuresti.
CEO-ul Renault, Luca de Meo, se declara impresionat de evolutia producatorului roman, sustinand ca Dacia reprezinta un miracol avand in vedere rezultatele financiare excelente pe care le obtine in segmentul sau. Italianul merge chiar mai departe de atat si spune ca niciun alt constructor nu ar reusi sa faca atat de multi bani la acest nivel al pietei. In plus, Luca de Meo aduce acum in discutie o noua strategie imbunatatita care ar urma sa faca brand-ul Dacia si mai puternic. Referitor la directia spre care isi doreste sa se indrepta Dacia, Luca de Meo a spus ca este momentul potrivit pentru ca producatorul auto roman sa infloreasca ca un brand de sine-statator.
Toate aceste declaratii ale CEO-ului Luca de Meo au fost facute chiar cu ocazia publicarii rezultatelor financiare ale Grupului Renault pentru prima jumatate a anului, rezultate care nu sunt deloc foarte imbucuratoare pentru francezi. Conform cifrelor, Renault a inregistrat o pierdere record de 7.3 miliarde de euro in primele sase luni ale anului. Diferentele fata de anul precedent sunt uriase, Renault raportand dupa prima jumatate a lui 2019 un profit de 1.5 miliarde de euro.
Bineinteles, trebuie luat in calcul si faptul ca aceasta prima jumatate a anului curent a adus cu sine probleme extrem de dificile pentru toti constructorii auto, criza provocata de pandemia de coronavirus lovind puternic si industria auto. Vanzarile producatorilor auto din toate colturile lumii au fost afectate de aceasta criza si de masurile de restrictie impuse de autoritati in vederea limitarii raspandirii epidemiei COVID-19.
Ultimele NOUTATI
Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?
Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212
Nivelul normelor anuale de venit corespunzatoare unei camere de inchiriat pentru anul 2025
Te-ar putea interesa si