La nemti, bineinteles, ca se pot cumpara autobuze Mercedes
autobuze mercedesmercedes citarorautobuze bucuresti
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor a respins contestatia Mercedes - Benz Romania SRL si Otomovit Sanayii Ve Ticaret As legata de licitatia organizata de Primaria Bucuresti pentru achizitionarea a 400 de autobuze Euro 6.
In schimb, "la nemti", se pot cumpara autobuze Mercedes. Astfel, Berliner Verkehrsbetriebe (BVG), regia de transport in comun din Berlin, a lansat cea mai mare comanda din istoria unui operator german de servicii de transport.
BVG urmeaza sa primeasca, pe parcursul urmatorilor ani, 950 de autobuze
Mercedes-Benz Citaro, dintre care 600 de autobuze articulate si pana la 350 de autobuze solo.
"Comanda BGV reprezinta inca un succes enorm pentru acest model de autobuz urban, aflat in topul vanzarilor globale. Ma bucura ca Mercedes-Benz Citaro, autobuzul desavarsit si sigur, a atras aceasta comanda din partea unuia dintre cei mai vechi clienti ai nostri, contribuind astfel la transformarea mobilitatii din capitala Germaniei intr-una mai eficienta si sustenabila", a declarat Till Oberworder, director general al Daimler Buses.
Toate autobuzele Mercedes-Benz Citaro sunt echipate cu motoare extrem de eficiente, cu emisii scazute, conform celei mai recente directive europene privind emisiile.
Dintre cele 1.400 autobuze ale Berliner Verkehrsbetriebe, care opereaza 154 de rute, aproximativ 1.000 sunt autobuze solo si articulate.
Mai mult de 300 dintre acestea sunt
Mercedes-Benz. Anul trecut, autobuzele BVG au transportat 441 milioane de pasageri.
Autobuzele Mercedes-Benz si ale predecesorilor sai au o traditie indelungata in Berlin. Astfel, autobuzele Daimler circula pe drumurile capitalei Germane inca din 1905, in cadrul serviciilor Allgemeine Berliner Omnibus Aktien Gesellschaft, predecesorul BVG.
Cu vanzari totale de peste 50.000 de vehicule, Citaro este cel mai bine vandut autobuz urban din lume. In Europa, modelul poate fi intalnit in aproape fiecare tara si fiecare oras mare.
A doua generatie a modelului lansat initial in 1997 a aparut in 2011. Gama cuprinde autobuze solo si articulate, autobuze pentru servicii in zonele urbane sau rurale, precum si Citaro LE, autobuzul „low-entry” din gama.
De asemenea, modelul Citaro este baza autobuzului de mare capacitate, cu 4 axe, CapaCity. Citaro a doborit numeroase recorduri in segmentul sau.
In 2012, Citaro a devenit primul autobuz care s-a conformat standardului de emisii EURO VI, standard aflat in vigoare si in prezent.