Designul ales de echipa de creatie a producatorului american pentru Puma este, fara nici cea mai mica indoiala, original. Ba chiar putem spune ca Puma nu seamana cu niciun alt SUV din segmentul B, ceea ce nu este putin lucru. Desigur, putem observa totusi cateva detalii care isi au inspiratia in vechiul model Puma, produs intre anii 1997 si 2002. Cele mai multe dintre acestea pot fi regasite la nivelul partii frontale! Tot aici regasim insa si niste blocuri optice care sunt inspirate parca de la supercarul Ford GT. Mai observam aici grila frontala ovala specifica producatorului american si niste prize de aer incluse in spoilerul fata.
Noul Ford Puma este construit pe aceeasi platforma care se afla si la baza noii generatii Fiesta. In aceste conditii, constructorul american a investit peste 200 de milioane de euro in uzina de la Craiova pentru a putea face posibila productia lui Puma in tara noastra. Specialistii spun ca Puma introduce un nou capitol in identitatea de design a producatorului american, imbinand arhitectura Ford de segment B cu un ampatament si cu un ecratament optimizate pentru a oferi proportii de SUV.
Noul Ford Puma se recomanda a fi o masina practica si foarte spatioasa, in ciuda faptului ca vorbim despre un SUV de segment B. Spre exemplu, pe bancheta din spate, exista spatiu suficient pentru doi pasageri adulti! Regasim la nivelul habitaclului materiale de buna calitate, care dovedesc atentia la detalii a celor de la Ford. Spatiile de depozitare sunt bine gandite, venind in intampinarea nevoilor de zi cu zi ale tuturor. Portbagajul are o capacitate de nu mai putin de 456 de litri, ceea ce este cu adevarat spectaculos. La acest capitol, Ford depaseste modele precum Citroen C3 Aircross, Volkswagen T-Cross, Peugeot 2008 sau Opel Crossland X.
Din punct de vedere tehnologic, putem observa la interior un display central cu diagonala de 8 inci, preluat de la Fiesta si Focus. Masina beneficiaza de o conectivitate ridicata, aplicatiile Apple Car Play si Android Auto facandu-se responsabile de acest lucru. Ecranul central poate transmite soferului informatii in timp real cu privire la problemele aparute pe drum, pentru acest lucru fiind nevoie de un modem care sa asigure conexiunea la internet. Puma poate fi echipat optional cu un sistem audio Bang&Olufsen cu zece boxe si cu o capacitate de 575 watt. Cel mai important insa la acest capitol este instrumentarul digital de bord care este afisat pe un ecran cu dimensiuni de 12.3 inci.
Ford Puma primeste unitatea EcoBoost Hybrid cu capacitate de 1.0 litru, capabila sa imbunatateasca atat consumul de carburant, cat si emisiile cu 10%. Unitatea este disponibila atat intr-o versiune de 125 de cai putere, cat si intr-o versiune de 155 de cai putere. Versiunea de 125 CP este disponibila si alaturi de un sistem de dezactivare a cilindrului. Constructorul american nu renunta insa la motorizarile diesel, intrarea in gama urmand a se face cu motorizari EcoBoost fara tehnologie micro-hibrida. Tot la capitolul tehnic mai trebuie sa notam si faptul ca cei de la Ford vor pune la dispozitia celor interesati o cutie automata de viteze cu sapte rapoarte si dublu ambreiaj.
Ultimele NOUTATI
Pericol pentru clientii Bancii Transilvania? Banii dispar din conturi – ce trebuie sa faci acum!
Nu iti ajung banii sa-ti platesti facturile la apartament sau sa iei lemne de foc la tara? Statul iti trimite banii direct pe card, ca sa scapi de griji
Se prabuseste Leul dupa demisia presedintelui Romaniei? Banca Nationala, iesire in forta
LEADERSHIP. Trucul psihologic care face angajatii mai motivati fara bani in plus!
Partenerii nostri
Programul de lucru inegal - ce este si cum se stabileste
Fisa postului pentru inginer constructii civile, industriale si agricole
Salariul minim european, adoptat in Romania. Cum va fi stabilit?
Bani lipsa din casierie: Monografia contabila si ce sanctiuni risca societatea
Ordinea de stingere a obligatiilor fiscale: Iata procedura actualizata pentru achitarea datoriilor!
Te-ar putea interesa si