Din 24 iulie 2020, procedura mai simpla pentru inscrierea in programele Rabla Clasic si Rabla Plus
simplificare rabla plussimplificare rabla clasicinscriere rabla clasicinscriere rabla plus
Incepand cu data de 24 iulie 2020, Administratia Fondului penrtru Mediu (AFM) simplifica procedura de inscriere in cadrul programelor Rabla Clasic si Rabla Plus.
Dosarele de acceptare depuse de catre persoanele juridice si dosarele de validare ale producatorilor/dealerilor auto se vor transmite la AFM doar prin intermediul postei electronice.
In ceea ce priveste dosarele respinse cu posibilitatea de remediere, documentele necesare completarii/clarificarii dosarului de acceptare vor fi transmise catre AFM tot prin intermediul postei electronice, in termenul prevazut de ghid.
Masura se va aplica si pentru contestatii, acestea urmand a fi formulate in scris si transmise scanat.
Pentru producatori, cererea de decontare se va semna prin utilizarea semnaturii electronice calificate si se va transmite prin intermediul postei electronice la AFM, respectand conditiile din ghid.
"Avand in vedere perioada pe care o traversam, ne-am dorit simplificarea procesului de validare a producatorilor si de inscriere a persoanelor juridice pentru programele Rabla Clasic si Rabla Plus.
Fac precizarea ca, dosarele vor fi trimise exclusiv prin intermediul postei electronice, numai incepand cu data de 24 iulie 2020", a declarat presedintele AFM, Andreea Kohalmi - Szabo.
Procedura cuprinzand modul de transmitere a documentelor, adresele de e-mail prin intermediul carora se realizeaza comunicarea informatiilor necesare, precum si alte instructiuni, vor fi publicate pe site-ul www.afm.ro.