De astazi, Daniel Filip este noul director de marketing pentru marcile Dacia si Renault in Romania
daniel filipmarketing renaultrenault romania
Incepand cu 1 mai 2018, Daniel Filip va asigura conducerea activitatilor de marketing ale marcilor Dacia si Renault in Romania.
El a preluat responsabilitatile detinute anterior de Ionut Gheorghe, care va ocupa functia de director comercial Dacia, in cadrul Directiei de Strategie de Marketing si Vanzari a Groupe Renault de la Paris.
Daniel Filip lucreaza in cadrul Groupe Renault Romania din anul 2004, acumuland o vasta experienta intr-o gama larga de domenii asociate activitatii comerciale, de la sef de produs pana la managementul retelei comerciale Dacia din Romania si conducerea Directiei Client.
Daniel Filip (39 de ani) a absolvit cursurile Universitatii de Nord din Baia Mare. A indeplinit, pe rand, functiile de specialist in vanzari, manager de zona, si brand manager Dacia.
In 2014 a fost numit manager vanzari Retea Dacia iar la inceputul anului 2017 a preluat conducerea Directiei Client din cadrul Renault Commercial Roumanie. De la 1 mai va ocupa functia de Director de Marketing pentru marcile Dacia si Renault in Romania.
"O parte insemnata a parcursului meu profesional de pana acum s-a derulat in domeniul marketingului. Imi doresc ca in noua mea responsabilitate sa contribui la consolidarea traiectoriei de succes a marcilor Dacia si Renault pe piata din Romania", a declarat Daniel Filip.
La randul sau, Ionut Gheorghe a precizat ca "Dacia a devenit, in ultimii ani, un actor auto relevant pe plan european. Principala mea provocare va fi aceea de a identifica noi oportunitati de crestere si de dezvoltare pentru marca romaneasca in contextul schimbarilor majore pe care le cunoaste in prezent lumea auto".
Ionut Gheorghe (41 de ani) a absolvit Academia de Studii Economice Bucuresti si are un master in Comunicare si Relatii Publice (SNSPA - "David Ogilvy").
A debutat in industria auto la importatorul AutoItalia in Romania ca Group Marketing - Communication&PR Manager.
In 2006, si-a inceput activitatea in cadrul Renault Commercial Roumanie. El a ocupat, pe rand, functiile de brand manager Nissan, respectiv de brand director Nissan. Din 2012 a preluat responsabilitatile de marketing pentru segmentul crossover al marcii Infiniti pentru perimetrul Europa, Africa si Orientul Mijlociu.
De la 1 aprilie 2014 a ocupat functia de director de marketing Dacia si Renault in Romania. Incepand cu 1 mai 2018, Gheorghe va fi director comercial Dacia in cadrul Directiei de Strategie de Marketing si Vanzari a Groupe Renault de la Paris.