CEO-ul Peugeot, eliberat din functie de chinezii de la Dongfeng

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
CEO-ul Peugeot, eliberat din functie de chinezii de la Dongfeng CEO-ul Peugeot, eliberat din functie de chinezii de la Dongfeng
de Manager.ro la 24 Nov. 2013
Urmareste-ne pe Google News
carlos ghosnpeugeotdongfengmasinidemisiealianta dongfeng-psa

PSA Peugeot Citroen a demarat procesul de recrutare in vederea inlocuirii CEO-ului Philippe Varin (foto), dupa ce partenerul chinez Dongfeng a solicitat o modificare a echipei de management, in contextul aliantei dintre cei trei producatori auto.

Varin s-a implicat in cautarea unui succesor pentru functia sa, dar a refuzat sa comenteze informatiile publicate de Le Figaro, privind posibilitatea ca Peugeot sa il angajeze pe fostul director de operatiuni al Renault, Carlos Tavares, intr-un post executiv.
 
Peugeot si Dongfeng doresc sa infiinteze un joint venture, in urma caruia chinezii si statul francez vor cumpara actiuni la Peugeot. Peugeot, una din marcile auto europene care s-a confruntat din plin cu recesiunea, disponibilizeaza o parte din angajati si incearca sa isi diminueze pierderile financiare.

Varin a recunoscut ca Peugeot va avea nevoie de noi parteneri si un capital solid, pentru a ramane in liga marilor constructori auto din Europa. 
 
Varin, in varsta de 61 de ani, a venit la Peugeot de la producatorul siderurgic anglo-olandez Corus, in 2009 si a condus compania in timpul crizei financiare. El a sustinut insa o colaborare mai stransa cu General Motors sau Dongfeng, fapt ce a determinat unele tensiuni cu familia fondatoare Peugeot, care ar pierde controlul asupra companiei, in eventualitatea unui joint venture.
 
Compania doreste sa obtina un capital de 4 miliarde euro, pentru a depasi momentul dificil, informeaza Le Monde. Presedintele Dongfeng, Xu Ping, considera ca alianta Renault-Nissan, care dureaza de 14 ani, reprezinta un model pentru un parteneriat profitabil cu Peugeot. 
 
"Dar chinezii se intreaba daca exista un director capabil sa conduca alianta Dongfeng-PSA asa cum administreaza Carlos Ghosn (n.a., CEO-ul Renault), alianta cu Nissan", au declarat unele surse apropiate Dongfeng.
 
Tavares, in varsta de 55 de ani, si-a inceput cariera la Renault in 1981 si s-a mutat la Nissan, 23 de ani mai tarziu, in functia de director de programe, evoluand apoi spre functia de CEO al Nissan Americas, respectiv al doilea om din conducerea Renault, subordonatul direct al lui Ghosn.
 
Tavares a parasit Renault in august, dupa ce a spus ca i-ar placea sa conduca o alta companie auto. Unele zvonuri l-au "plasat" in functia de CEO al producatorului britanic de lux Aston Martin, urmand sa-l inlocuiasca pe Ulrich Bez (informatia este neconfirmata). Procesul de recrutare a inlocuitorului lui Varin "este aproape de finalizare", a mai spus o sursa din cadrul Peugeot, fara a nominaliza insa candidatii. 

Ultimele NOUTATI

Cum sa castigi bani chiar si la pensie: idei simple de venituri extra
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Cum sa castigi bani chiar si la pensie: idei simple de venituri extra

today19 Mar. 2025
Cea mai tare schema folosita de miliardarii americani pentru a nu plati taxe
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Cea mai tare schema folosita de miliardarii americani pentru a nu plati taxe

today19 Mar. 2025
Cum sa fii un sef exigent, dar totusi pe placul angajatilor?
Companii

Cum sa fii un sef exigent, dar totusi pe placul angajatilor?

today19 Mar. 2025
Factori esentiali in ingrijirea oilor pentru un randament ridicat al productiei de lapte
Casa si gradina

Factori esentiali in ingrijirea oilor pentru un randament ridicat al productiei de lapte

today19 Mar. 2025
Scandalos: Tichetele de masa cresc nesemnificativ. Guvernul majoreaza valoarea lor cu doar 14 bani
Economie

Scandalos: Tichetele de masa cresc nesemnificativ. Guvernul majoreaza valoarea lor cu doar 14 bani

today19 Mar. 2025
Prea saraci ca sa avem bani deoparte. 4 din 10 romani nu economisesc nici macar un leu
Economie

Prea saraci ca sa avem bani deoparte. 4 din 10 romani nu economisesc nici macar un leu

today19 Mar. 2025
10 idei de afaceri ideale pentru femeile de peste 30 de ani
Economie

10 idei de afaceri ideale pentru femeile de peste 30 de ani

today19 Mar. 2025
Inflatia ramane o problema majora in Romania: Preturile au continuat sa creasca si in primele luni ale lui 2025
Economie

Inflatia ramane o problema majora in Romania: Preturile au continuat sa creasca si in primele luni ale lui 2025

today19 Mar. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x