Cea mai cunoscuta marca romaneasca a deschis in Franta primul showroom cu noua identitate vizuala
noua identitate dacianoi showroomuri daciabrandul dacia
Dacia este in plin proces de afirmare si de consolidare a noii identitati vizuale. Dezvaluita in 2021, ea va fi introdusa treptat in reteaua comerciala Dacia incepand din primul semestru 2022, urmand ca, la sfarsitul anului in curs, sa apara pe vehiculele marcii.
Showroom-ul
Dacia de la Melun este primul care inaugureaza noua identitate exterioara a marcii in reteaua comerciala.
Acest prim showroom pilot a permis finalizarea noului concept de identitate vizuala exterioara Dacia, care se va regasi, in lunile urmatoare, in toate showroom-urile europene ale marcii.
Reteaua comerciala Dacia adopta noua identitate vizuala exterioara care reflecta dezvoltarea marcii si a gamei de modele, ramanand fidela valorilor sale traditionale de simplitate si robustete.
Prin intermediul noii identitati, marca isi consolideaza vizibilitatea exterioara si modernitatea retelei.
Primul showroom european care dezvaluie noua identitate Dacia este situat in regiunea pariziana, la Melun.
Implementarea noii semnalistici exterioare in reteaua comerciala va incepe in primavara cu concursul furnizorilor europeni, care vor garanta prestatii la cel mai bun pret pentru concesionarii Dacia. Proiectul va continua prin aplicarea standardelor pentru interiorul showroom-urilor, aflate in prezent in etapa de definire.
Elemente care reflecta noua identitate DACIA
Fatada showroom-ului este incadrata de o banda lata de culoare kaki. Aceasta reflecta robustetea, simplitatea si spiritul outdoor al marcii.
Marcajul pune in evidenta logotipul Dacia, realizat din litere luminoase, a caror culoare - kaki pe timpul zilei, devine alba noaptea.
Un totem de mari dimensiuni permite identificarea cu usurinta a marcii. Un al doilea totem de proximitate, amplasat langa usa de intrare, le ofera clientilor informatii practice.
Cele doua totemuri pun in valoare emblema Dacia si sunt alcatuite din doua materiale: elementul kaki este realizat din metal, in timp ce suportul, cu aspect asemanator lemnului, evoca spiritul outdoor.
In mod voit, designul este masiv si impozant.
Nu in ultimul rand, drapelele in culori suplimentare, precum maroniu-teracota si nuanta nisipului, integrand emblema Dacia, completeaza elementele de semnalistica exterioara. Ansamblul le ofera clientilor si trecatorilor o mai buna vizibilitate exterioara a marcii Dacia.
Citeste si:
Cat de multi bani trebuie sa ai, ca sa-ti permiti o Dacia noua in 2022
Foto: facebook Dacia