Carmedia sau cum sa-ti transformi masina personala intr-o sursa de venit
carmediasoferipublicitatecarvertisingconditiisite
Carmedia este o companie care ofera servicii de publicitate outdoor, utilizand ca suport de comunicare masina personala.
Societatea a fost lansată in 2010 pornind de la ideea de a introduce pe piata din Romania o noua forma de publicitate outdoor care sa fie masurabilă si sa aiba un cost redus.
Claudia Sofron, Media & Office Assistant in cadrul societatii Carmedia, ne-a explicat despre ce este vorba:
„Obiectivul nostru este sa demonstram advertiserilor ca aceasta forma inovatoare de publicitate outdoor este cea mai potrivita pentru campanii de tip call-to-action, pentru atragerea de noi clienti prin comunicarea de promotii sau lansarea de produse noi. Acest tip de publicitate are un impact social mare si creaza foarte mult buzz.”
Despre Carvertising
Carvertising-ul sau publicitatea pe masini personale porneste de la ideea de a promova brandurile, produsele si serviciile advertiserilor pe masinile personale ale soferilor prin lipirea de autocolante publicitare.
Multumita carvertising-ului, reclama se afla tot timpul in miscare, ajunge la un numar foarte mare de oameni si atrage atentia participantilor in trafic. Este o publicitate interactiva, care nu poate fi evitata, este „eye-catching”, masurabila si care poate fi foarte targetata (in functie de zona si de obisnuintele soferilor).
Soferii, remunerati pentru participare
Orice sofer care detine o masina personala se poate inscrie in baza de date de pe site-ul Carmedia.
„Soferii sunt selectati in functie de tipul masinii pe care il detin, numarul de kilometri parcursi, zonele in care se deplaseaza si alte criterii relevante pentru advertiser. Numai in momentul in care indeplinesc toate conditiile sunt sunati pentru preselectie iar la finalul campaniei sunt remunerati pentru participare”, ne-a spus Claudia Sofron.
Carmedia Concept Group:
http://www.carmedia-group.com