Care sunt cele mai vizibile branduri auto in publicitate
branduri autopublicitatereclamerate cardmedia trust
MediaTRUST a prezentat topul celor mai vizibile branduri auto in publicitate, in primele sase luni ale anului 2014. Dacia ocupa primul loc, cu 6.345 de reclame si un rate card de 10.257.024 de euro.
Ford ocupa locul doi in clasament, cu 5.011 de reclame si un rate card de 4.436.766 euro, urmat de Renault, cu 4.181 de reclame si un rate card de 6.904.918 euro.
Toyota a inregistrat 3.369 de reclame, cu un rate card estimat la 3.828.048 euro. Nissan este pe locul cinci in top, cu 3.357 de reclame si un rate card de 3.807.567 de euro.
Pe locul sase, se afla Mazda, cu 2.710 de reclame, iar rate cardul este de 3.601.695 euro. Volkswagen a inregistrat 1.869 de reclame cu un rate card de 3.772.514 euro, urmat de Peugeot cu 1.757 de reclame si Citroen cu 1.735 de reclame.
Mercedes Benz este in clasament cu 1.461 de reclame si un rate card de 2.572.236 euro, urmat de Opel cu 1.095 de reclame.
In top, mai sunt prezente Skoda cu 969 de reclame; BMW cu 886 de reclame; Hyundai cu 710 reclame si Mitsubishi cu 614 de reclame.
Pentru vizibilitatea in publicitate, raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a peste 47.044 de reclame difuzate intre 1 ianuarie si 30 iunie 2014, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale, la categoria industria auto.