Asigurare sau superstitie? UNSAR incepe o campanie antighinion despre obiceiurile in fata neprevazutului
asigurari contra ghinioncampanie asiguraricampanie unsar
Uniunea Nationala a Societatilor de Asigurare si Reasigurare din Romania (UNSAR) a lansat campania #ANTIGHINION, cea mai recenta initiativa a industriei locale de profil cu privire la rolul si importanta asigurarilor in viata de zi cu zi a romanilor.
Campania pune in lumina superstitiile, o parte a cotidianului si, totodata, o trasatura comuna a oamenilor de pretutindeni, care incearca, astfel, sa-si explice neprevazutul si sa-i atribuie cauze miraculoase.
Citeste si:
Daca tot au petrecut mai mult timp in case, tot mai multi romani s-au gandit sa le si asigure
Prin contrast cu acestea, asigurarile sunt o metoda dovedita de a combate "ghinionul" si urmarile sale.
"Numitorul comun este ca atat superstitiile, cat si asigurarile ne determina sa luam in calcul neprevazutul. Desi orice masura de protectie este binevenita, ca specialisti in risc, credem cu tarie ca trebuie sa completam abordarile traditionale cu o polita de asigurare - o solutie, verificata si testata care ne poate oferi protectia de care avem cu adevarat nevoie", a declarat Alexandru Ciuncan, directorul general al UNSAR.
Campania este lansata in colaborare cu sociologul Gelu Duminica, cel care interpreteaza narativul superstitiilor in societate si discuta despre modul in care acestea se manifesta in mentalul colectiv.
"Mai devreme sau mai tarziu, fiecare dintre noi s-a lovit de o superstitie, pentru ca sunt parte integranta a vietii noastre. De fiecare data cand ni se intampla vreun necaz, tindem sa spunem ca‚ asa a fost sa fie.
De cele mai multe ori, insa, omitem sa realizam ca ceea ce ni s-a intamplat este si pentru ca nu ne-am gandit ca‚ paza buna, trece primejdia rea", a declarat Gelu Duminica.
Citeste si:
Pandemia de coronavirus a dus la o explozie pe piata asigurarilor de sanatate
Campania se adreseaza publicului larg, fiind prezenta atat in mass-media, cat si in online sau social media. In acelasi timp, va fi sustinuta de Asiguropedia.ro, portal dedicat informarii consumatorilor, urmarind sa surprinda faptul ca atat asigurarile, cat si superstitiile servesc unui scop comun: de a trece cu bine peste evenimentele neplacute.
Foto: pexels.com