Activitatea aplicatiei Clever in Romania nu este afectata de intrarea in vigoare a modificarilor aduse Legii taximetriei
modificari lege taximetrieoug taximetriepozitie clever taxi
Clever, una dintre cele mai importante aplicatii de transport din Romania, care asigura servicii de mobilitate pentru peste 1,5 milioane de pasageri prin intermediul a peste 30.000 de soferi autorizati, continua activitatea pe plan local in ciuda intrarii in vigoare a OUG care modifica Legea taximetriei nr. 38/2003.
Noile reglementari nu influenteaza modul in care operam si ne desfasuram activitatea pe piata din Romania, se arata in pozitia oficiala a companiei Clever.
Potrivit acesteia, aplicatia mobila Clever functioneaza exclusiv in colaborare cu soferi autorizati, fie ca sunt soferi de taxi sau soferi in regim rent a car, oferind pasagerilor acces simplu si rapid la cele mai bune variante de transport disponibile, respectand parametrii legislatiei in vigoare.
"Suntem in discutii constante cu Guvernul despre necesitatea reglementarii transportului alternativ, ca solutie complementara de transport si care are nevoie de reglementare specifica.
Am primit din nou asigurari, inclusiv din partea vicepremierului Daniel Suciu si a ministrului Transporturilor, Razvan Cuc, pentru faptul ca aplicatiile mobile vor continua sa functioneze pe piata locala, ca exista in lucru un cadru legislativ dedicat lor si pana la finalizarea sa nu vor exista abuzuri la adresa soferilor parteneri.
In acest moment, asteptam ca reprezentantii Guvernului sa puna in dezbatere publica proiectul de ordonanta de urgenta dedicat aplicatiilor de transport alternativ din Romania.
Clever va avea in continuare deschidere fata de autoritati si un rol activ in acest proces. Dorim sa oferim toate datele si informatiile necesare pentru dezvoltarea unui cadru legal benefic atat pentru soferi si stat, dar mai ales pentru pasageri.
In plus, suntem alaturi de toti soferii colaboratori Clever si le oferim acestora sprijin total, atat juridic, cat si financiar, in cazul unor sanctiuni abuzive. Incurajam toti soferii sa intre in legatura directa cu noi daca intampina astfel de probleme (liniile noastre din call-center sunt disponibile non-stop telefonic la 0740.269.333 sau pe email la go@clevertaxi.com).
Speram ca noua reglementare sa fie adoptata in cel mai scurt timp pentru a elimina orice stare de incertitudine care planeaza atat asupra pasagerilor, cat si asupra soferilor.
Milioane de pasageri se bazeaza zilnic pe activitatea aplicatiilor de mobilitate urbana. In acest moment, Clever inregistreaza peste 4 milioane de cereri de transport lunar din partea pasagerilor.
Multumim tuturor pasagerilor si soferilor care ne-au transmis gandurile si ingrijorarile in ultima perioada si ii asiguram ca vom depune in continuare toate eforturile pentru ca romanii sa beneficieze de un transport modern, civilizat, transparent si sigur", se arata in pozitia oficiala a companiei.
Aplicatia Clever a fost fondata in 2010 si este prima aplicatie de e-hailling din Romania care permite atat plata cash a cursei, cat si plata direct din aplicatie, prin card bancar.
Cu peste 1,5 milioane de utilizatori si peste 30.000 de soferi inregistrati, Clever a revolutionat mobilitatea urbana din Romania.
Compania are peste 60 de angajati si este prezenta in peste 20 de orase din Romania.
In iunie 2017, business-ul Clever a fost achizitionat de grupul Intelligent Apps, infiintat in 2009, parte a companiei Daimler Mobility Services. Din acelasi grup fac parte aplicatiile Mytaxi (disponibila in 9 tari din Europa) si Beat (activa in Grecia, Peru, Chile si Columbia).
Intelligent Apps are 16 milioane de utilizatori in 14 tari si 100 de orase, fiind cea mai mare aplicatie de mobilitate urbana din Europa.
Foto: pexels.com