Studiu: Romanii alearga dupa mancarea la reducere

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Studiu: Romanii alearga dupa mancarea la reducere Studiu: Romanii alearga dupa mancarea la reducere
de Manager.ro la 27 Mai. 2013
Urmareste-ne pe Google News
mancarebauturistudiudiscountgfk

Romanii sunt ca vulturii dupa discounturi cand merg la cumparaturi, iar cel mai important element dupa care se uita este mancarea. In magazinele de tip discount, categoriile preferate sunt din zona de mancare si bauturi (sucuri, cafea, bere, apa), se arata intr-un studiu recent facut public.

Segmentul care inregistreaza cea mai mare crestere in valoare este cel al produselor alimentare, marcand un plus de 19% fata de 2011. Pentru bauturi, gospodariile au cheltuit cu 10% mai mult in magazinele de tip discount pentru aceeasi perioada analizata.
 
Perechea “mancare si bauturi” reprezinta o treime din importanta discounturilor pe scara de interes a romanilor. In acest context, formatul de tip discount acopera 9% din cheltuielile gospodariilor din Romania pentru bunuri de larg consum, se arata in studiul GfK Romania.
 
In comparatie cu anul precedent, se remarca o crestere de 11% in valoare absoluta. Analiza ia in considerare evolutia Penny Market, XXL Mega Discount si Lidl, fara Profi care s-a repozitionat in supermarket incepand cu februarie 2012.

 
6 din 10 gospodarii din Romania si-au facut cumparaturile cel putin o data din discounteri, iar frecventa medie de cumparare este de doua ori pe luna.
In 2012, aceste actiuni s-au reflectat intr-o crestere a comertului modern cu un punct procentual fata de anul anterior, atragand 49% din valoarea totala a pietei de FMCG pentru consumul acasa.
 
Studiul are la baza informatii obtinute prin monitorizarea consumului casnic in 2012 a aproximativ 90 de categorii de produse de larg consum prin intermediul cercetarii de tip Panel de Consumatori a GfK Romania, pe un esantion de 2.200 gospodarii, reprezentativ la nivel national.
 
In plus, din 2013, numarul de gospodarii monitorizate a crescut la 3.000. Odata cu aceste schimbari, GfK a largit si categoriile monitorizate. La cele deja analizate, se adauga: fructe si legume proaspete si congelate, carne proaspata si procesata, alcool, produse de ingrijire pentru bebelusi, inghetata, sosuri si dressing-uri, mancare pentru animale.
 
 

Ultimele NOUTATI

Ghidul angajatorului. O categorie speciala de salariati: cei care nu au un loc de munca fix
Companii

Ghidul angajatorului. O categorie speciala de salariati: cei care nu au un loc de munca fix

today26 Feb. 2025
Peste 150.000 de firme din Romania au mari probleme. Cresterea taxelor si impozitelor loveste puternic antreprenorii
Companii

Peste 150.000 de firme din Romania au mari probleme. Cresterea taxelor si impozitelor loveste puternic antreprenorii

today26 Feb. 2025
e-Proprietatea, o bomba fiscala pentru proprietarii din Romania, din 2026
Economie

e-Proprietatea, o bomba fiscala pentru proprietarii din Romania, din 2026

today26 Feb. 2025
Hidroelectrica scumpeste facturile! Cresc preturile de la 1 aprilie
Ultimele stiri economice

Hidroelectrica scumpeste facturile! Cresc preturile de la 1 aprilie

today26 Feb. 2025
Va lua Donald Trump anul acesta Premiul Nobel pentru Pace?
Analize

Va lua Donald Trump anul acesta Premiul Nobel pentru Pace?

today26 Feb. 2025
Dezvoltarea inteligentei artificiale creeaza tensiuni in industria muzicala
Vedete internationale

Dezvoltarea inteligentei artificiale creeaza tensiuni in industria muzicala

today26 Feb. 2025
Cresterea productivitatii in firma fara sa stresezi angajatii
Companii

Cresterea productivitatii in firma fara sa stresezi angajatii

today26 Feb. 2025
Trump vrea sa puna capat programului “Cetatenie contra investitii”
Ultima ora

Trump vrea sa puna capat programului “Cetatenie contra investitii”

today26 Feb. 2025

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

e-Proprietatea, o bomba fiscala pentru proprietarii din Romania, din 2026
Economie

e-Proprietatea, o bomba fiscala pentru proprietarii din Romania, din 2026

today26 Feb. 2025
Hidroelectrica scumpeste facturile! Cresc preturile de la 1 aprilie
Ultimele stiri economice

Hidroelectrica scumpeste facturile! Cresc preturile de la 1 aprilie

today26 Feb. 2025
Va lua Donald Trump anul acesta Premiul Nobel pentru Pace?
Analize

Va lua Donald Trump anul acesta Premiul Nobel pentru Pace?

today26 Feb. 2025
Dezvoltarea inteligentei artificiale creeaza tensiuni in industria muzicala
Vedete internationale

Dezvoltarea inteligentei artificiale creeaza tensiuni in industria muzicala

today26 Feb. 2025

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x