Studiu EY: Industria globala de media si divertisment renunta la taierile de costuri si vizeaza cresterea

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Studiu EY: Industria globala de media si divertisment renunta la taierile de costuri si vizeaza cresterea Studiu EY: Industria globala de media si divertisment renunta la taierile de costuri si vizeaza cresterea
de Manager.ro la 12 Aug. 2014
Urmareste-ne pe Google News
maeelena badeadirectormarketingey romaniastudii

Industria de media si divertisment (Media & Entertainment) a depasit incertitudinile economice generate de recesiunea globala si schimba tactica, renuntand la taierile de costuri si tintind cresterea - se arata in studiul efectuat de EY in randul directorilor financiari (CFO) din 50 de companii globale de media si divertisment.

Intitulat It's Showtime! Digital drives the agenda, data delivers the insights - raportul arata ca directorii financiari nu mai sunt ingrijorati din pricina recesiunii globale, ci se pozitioneaza cat mai bine ca sa genereze cresteri pentru companiile lor prin capitalizarea oportunitatilor din mediul digital si prin investitii in tehnologie, talente din digital si infrastructura, precum si prin achizitii si alte genuri de tranzactii. 
 
Doar 26% dintre executivii chestionati considera ca incertitudinea economica globala va continua sa reprezinte o provocare in urmatorii trei ani, fata de 62% in urma cu doi ani, fapt care demonstreaza o descrestere dramatica a gradului de ingrijorare economica.
 
In pofida oportunitatilor de crestere, industria M&E continua sa se confrunte cu multe provocari. Marea majoritate a directorilor financiari (64%) au identificat drept cele mai mari obstacole in calea dezvoltarii industriei in urmatorii trei ani problemele legate de dezintermedierea oferita de tehnologie, precum si incapacitatea de a convinge consumatorii sa plateasca un pret corect pentru continut (58%). Alti CFO au enumerat ca provocari pentru viitor incertitudinea structurala si din punct de vedere al reglementarilor (42%) si reducerile/realocarile de bugete de marketing (26%).
 
Directorii financiari incep repozitionarea pentru crestere si considera ca analiza de date va fi un mijloc de atingere a acestui deziderat. Ei pun un accent semnificativ pe date pentru imbunatatirea procesului de luare a deciziilor si eficientizarea sistemelor si proceselor. Cu toate acestea, raman inca multe de facut in acest domeniu. In vreme ce 59% dintre directorii financiari considera ca firmele lor folosesc cu succes datele pentru a raspunde nevoilor si asteptarilor clientilor existenti, doar 33% dintre ei afirma ca firmele lor reusesc sa foloseasca eficient datele pentru a genera afaceri noi. 
 
Si, in conditiile in care doar 39% dintre directorii financiari cred ca organizatiile lor reusesc sa fructifice eficient datele in colaborarea intre departamente, 58% dintre ei declara ca folosirea in comun a datelor intre diversele unitati de business din organizatie ar ajuta mult la imbunatatirea eficacitatii globale a organizatiei.
 
In paralel, pe masura ce analizele de date devin tot mai importante pentru zona operationala a afacerii, creste si nivelul de ingrijorare privind eficacitatea si supraincarcarea cu date. Firmele din industria media si divertisment se asteapta ca volumul de stocare de date sa creasca de la 1.100 exabytes de date disponibile in anul 2010, la 8.000 exabytes de date in 2015. Directorii financiari si-au exprimat ingrijorarea in privinta dificultatii tot mai mari de a identifica informatiile relevante in tot acest volum in crestere masiva de date.
 
Printre alte rezultate importante reiesite din studiu se numara:

- Prioritatile de top pentru anul care urmeaza sunt evolutia distributiei digitale si online (74%), reducerea costurilor si eficientizarea afacerii (34%), diferentierea creativa a continutului produs (32%), extinderea brandului la nivel global (32%) si cresterile pe noi segmente de piata (30%).

- 72% dintre respondenti au mentionat zona de media interactiva ca fiind cea mai bine pozitionata pentru o evolutie pozitiva in viitor, urmata de retelele de televiziune prin cablu (42%), conglomeratele media (36%), productia de film si de televiziune (30%) si serviciile de continut si de informatii (30%).

- Cele mai importante actiuni identificate pentru cresterea eficientei companiilor din domeniu sunt atragerea/retinerea de angajati valorosi (58%), imbunatatirea capabilitatilor IT (42%), intelegerea mai aprofundata a tendintelor de pe piata, a clientilor si a competitorilor (38%) si punerea mai rapida pe piata de produse noi (30%).


- Directorii financiari prefera tranzactii care sa le ofere proprietate deplina sau majoritara (61%), in locul investitiilor de portofoliu sau ale celor care le asigura o pozitie minoritara (34%). Valoarea medie a tranzactiilor din domeniu in prima jumatate a anului 2014 a fost de 939 milioane USD, fata de 220 milioane USD in 2013 si 157 milioane USD in 2012. Cresterea s-a datorat, in principal, tranzactiilor din zona operatorilor de cablu.

„In ciuda vestilor bune, 58% dintre jucatorii din industria de media si divertisment considera ca au pierdut sau sunt pe cale sa piarda controlul asupra relatiei cu clientii. Acesta este unul dintre cele mai interesante procente ale studiului pentru ca demonstreaza ca una dintre marile zone de risc este inabilitatea de a convinge consumatorii sa plateasca un pret just pentru continutul creat de companiile din industrie. Aceeasi problema o au si jucatorii de pe piata locala, chiar mai mult fata de cei prezenti in studiu, in conditiile unei piete mici, in care investitiile in inovatie si diferentiere a continutului sunt mai putine”, a declarat Elena Badea, Director de Marketing, EY Romania.

Ultimele NOUTATI

Craciun low-cost: sfaturi geniale pentru cadouri si mese festive pe buget redus
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Craciun low-cost: sfaturi geniale pentru cadouri si mese festive pe buget redus

today22 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa pui gelatina in piftie cat timp zeama este fierbinte – greseala care o face tulbure
Reteta zilei

De ce nu trebuie sa pui gelatina in piftie cat timp zeama este fierbinte – greseala care o face tulbure

today22 Dec. 2024
Adevarul despre cheltuielile de sarbatori: ce nu-ti spune nimeni despre cum pierzi bani
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Adevarul despre cheltuielile de sarbatori: ce nu-ti spune nimeni despre cum pierzi bani

today22 Dec. 2024
Cum sa faci fata presiunii financiare de sarbatori fara sa te afunzi in datorii
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Cum sa faci fata presiunii financiare de sarbatori fara sa te afunzi in datorii

today22 Dec. 2024
De ce nu ar trebui sa pui stafide in cozonac prea devreme greseala care afecteaza textura
Reteta zilei

De ce nu ar trebui sa pui stafide in cozonac prea devreme greseala care afecteaza textura

today22 Dec. 2024
Munca la negru e in floare la firmele de curierat din Romania. Controale masive de la ITM, ploua cu amenzi
Companii

Munca la negru e in floare la firmele de curierat din Romania. Controale masive de la ITM, ploua cu amenzi

today22 Dec. 2024
Craciunul saraciei: cum sa te feresti de cheltuieli haotice in perioada sarbatorilor
Banii tai - sectiune de educatie financiara

Craciunul saraciei: cum sa te feresti de cheltuieli haotice in perioada sarbatorilor

today21 Dec. 2024
Craciunul inainte de 1989: cum petreceau romanii pe vremea lui Ceausescu?
Cultura generala

Craciunul inainte de 1989: cum petreceau romanii pe vremea lui Ceausescu?

today21 Dec. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Adevarul despre cheltuielile de sarbatori: ce nu-ti spune nimeni despre cum pierzi bani
Banii tai - sectiune de educatie...

Adevarul despre cheltuielile de sarbatori: ce nu-ti spune nimeni despre cum pierzi bani

today22 Dec. 2024
Cum sa faci fata presiunii financiare de sarbatori fara sa te afunzi in datorii
Banii tai - sectiune de educatie...

Cum sa faci fata presiunii financiare de sarbatori fara sa te afunzi in datorii

today22 Dec. 2024
De ce nu ar trebui sa pui stafide in cozonac prea devreme greseala care afecteaza textura
Reteta zilei

De ce nu ar trebui sa pui stafide in cozonac prea devreme greseala care afecteaza textura

today22 Dec. 2024
Munca la negru e in floare la firmele de curierat din Romania. Controale masive de la ITM, ploua cu amenzi
Companii

Munca la negru e in floare la firmele de curierat din Romania. Controale masive de la ITM, ploua cu amenzi

today22 Dec. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x