Aproximativ 60% dintre companii vor automatiza interactiunile cu clientii in urmatorii doi ani

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Aproximativ 60% dintre companii vor automatiza interactiunile cu clientii in urmatorii doi ani Aproximativ 60% dintre companii vor automatiza interactiunile cu clientii in urmatorii doi ani
de Manager.ro la 23 Iul. 2014
Urmareste-ne pe Google News
marcin grygielskicontactsolutiieroriclientiinteractiuni

Potrivit Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), furnizor global de solutii software si servicii dezvoltate pentru a imbunatati experienta clientilor, in viitorul apropiat gradul de automatizare din industria centrelor de contact si gradul de integrare a canalelor utilizate de centrele de contact vor inregistra cresteri. Aceasta estimare este sustinuta de analiza strategica „Enterprise Priorities in Europe”, realizata de Frost & Sullivan, care arata ca aproximativ 60% dintre companii vor automatiza interactiunile cu clientii pana in 2016, in timp ce aproape 50% dintre acestea vor beneficia de canale complet integrate in aceeasi perioada de timp.

Potrivit analizei, in prezent, doar 41% dintre interactiunile cu clientii sunt complet automatizate, insa este de asteptat ca acest procent sa creasca in urmatorii doi ani, ajungand la 60%. Avand in vedere ca sistemele self-service, IVR si aplicatiile mobile sunt deja canale automatizate, cresterea va rezulta din automatizarea completa a canalelor reprezentate de e-mail, chat si social media, care in momentul de fata presupun un mix de interactiuni automatizate si asistate uman, indicand cresterea ratei de adoptie a sistemelor analitice pentru text.
 
„Companiile trebuie sa raspunda rapid intrebarilor venite din partea clientilor, iar o modalitate foarte buna de a face acest lucru este prin implementarea unui sistem automatizat. Desigur, utilizarea tehnologiilor avansate garanteaza faptul ca serviciile vor avea acelasi grad inalt de calitate, iar clientii se bucura de o experienta placuta, chiar daca raspunsul pe care il primesc este unul automat”, a declarat Marcin Grygielski, Manager Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.
 
In ceea ce priveste interactiunile complet automatizate, o rata ridicata de crestere este asteptata in centrele de contact de orice dimensiune si in orice verticala de business, cu cresteri usor mai pronuntate in retail (19%) si in domeniul serviciilor financiare (12%). Tarile nordice inregistreaza cea mai scazuta pondere prezenta si viitoare a gradului de automatizare a interactiunilor, de 26%, respectiv 44%, in timp ce Rusia va inregistra cea mai mare crestere a gradului de automatizare, de la 43% la 67%.
 
Integrare pe toate canalele de interactiune cu clientii
 
Referitor la integrare, analiza arata ca, in prezent, doar 25% dintre companii au canale de interactiune complet integrate, majoritatea acestora avand centre de contact de dimensiuni mari. Pana in 2016, este de asteptat ca 50% dintre acestea sa aiba canale complet integrate (reprezentand o crestere de 100%), in principal ca urmare a transformarii centrelor de contact partial integrate in centre complet integrate.
 
Printre verticalele de business ce prezinta cel mai mare grad de integrare se numara serviciile medicale (36%), in timp ce domeniul retail-ului se afla pe ultimul loc, cu 22%. Cu toate acestea, este de asteptat ca procentele sa sufere modificari in urmatorii doi ani, atunci cand vor exista de peste doua ori mai multe companii din retail cu centre de contact complet integrate, ajungand la 56%, in timp ce proportia companiilor din domeniul serviciilor medicale ce au canale complet integrate va creste doar pana la 45%.
 
„Din ce in ce mai multe companii vor observa beneficiile utilizarii solutiilor integrate in cadrul centrelor de contact, cel mai mare avantaj fiind imbunatatirea serviciilor pentru clienti. De asemenea, solutiile automatizate prezinta un risc mai scazut de eroare si ofera o imagine de ansamblu mai buna asupra proceselor desfasurate in centrul de contact”, a adaugat Marcin Grygielski.

Ultimele NOUTATI

Masa de Craciun,
Life Style

Masa de Craciun, "pe saracie". Romanii sunt nevoiti sa cumpere la suta de grame de Sarbatori

today26 Dec. 2024
Mos Craciun a saracit! Putini mai primesc cadouri de lux sub brad
Life Style

Mos Craciun a saracit! Putini mai primesc cadouri de lux sub brad

today25 Dec. 2024
3 preparate care nu lipseau de pe masa de Craciun in comunism
Astazi in istorie

3 preparate care nu lipseau de pe masa de Craciun in comunism

today24 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Afla...

De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie

today24 Dec. 2024
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Reteta zilei

Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora

today24 Dec. 2024
Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti
Reteta zilei

Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti

today24 Dec. 2024
Reteta originala de salata de boeuf cum sa pregatesti cel mai iubit preparat de sarbatori
Reteta zilei

Reteta originala de salata de boeuf cum sa pregatesti cel mai iubit preparat de sarbatori

today23 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa pleci din casa de Craciun? Superstitii care iti pot afecta norocul in noul an
Afla...

De ce nu trebuie sa pleci din casa de Craciun? Superstitii care iti pot afecta norocul in noul an

today23 Dec. 2024

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

3 preparate care nu lipseau de pe masa de Craciun in comunism
Astazi in istorie

3 preparate care nu lipseau de pe masa de Craciun in comunism

today24 Dec. 2024
De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie
Afla...

De ce nu trebuie sa speli rufele in ziua de Craciun? Superstitii care aduc ghinion in familie

today24 Dec. 2024
Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora
Reteta zilei

Friptura de Craciun? De ce nu e bine sa speli carnea de porc inainte de gatire pericolul pe care multi il ignora

today24 Dec. 2024
Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti
Reteta zilei

Masa de Craciun gata intr-o ora. Cum sa gatesti friptura de porc care se topeste in gura sfaturi de la bucatarii profesionisti

today24 Dec. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x