ANALIZA: Brandurile care beneficiaza de cei mai loiali clienti
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
ANALIZA: Brandurile care beneficiaza de cei mai loiali clienti
In ciuda faptului ca toate companiile cheltuiesc miliarde de dolari pentru a se apropia de "inima" audientei, doar cateva reusesc sa aiba parte de cumparatori cu adevarat loiali.
Recompensele sunt majore pentru brandurile care dispun de o clientela fidela. Clientii obisnuiti cu un brand se intorc sa cumpere mai mult si mai mult, chiar si atunci cand marcile majoreaza preturile. In plus, acesti oameni devin "avocati" ai brandurilor lor de suflet in cercurile sociale si in online.
Brand Keys, o firma de cercetare a comportamentului clientilor si totodata un barometru, a actualizat Indicele de Loialitate a Clientului pentru 2011, studiind 528 de branduri importante, incadrate in 79 de categorii – de la smartphone-uri la leacuri contra alergiilor.
Printr-o combinatie stiintifica intre profilurile psihologice si comportamentul consumatorului, Brand Keys determina cat de mult reusesc marcile sa-si multumeasca clientii si cat de loiali raman acestia de-a lungul timpului.
Twitter – locul 20
Retelele sociale au fost incluse pentru prima data in studiul Brand Keys pentru 2011 si Twitter ocupa pozitia secunda in industria sa. In ciuda varietatii retelelor de socializare, niciuna nu se compara cu platforma de microblogging Twitter, care poate fi utilizata ca si "supliment" pentru alte medii sociale
LG – locul 19 (telefoane mobile) Locul in 2010: 38
LG este unul din cei trei producatori de telefoane din top 20. Celelalte produse ale sale, smartphone-urile si televizoarele HDTV, s-au descurcat mai modest in clasament
L'Oreal (vopsea de par) – Locul 18 Locul in 2010: 31
Doamnele (si domnii) care utilizeaza vopseaua de par L'Oreal sunt mult mai loiali acestui produs decat altora din gama brandului mentionat. Al doilea brand important al L'Oreal, linia de cosmetice, s-a situat pe locul 7 in industria specifica, dar a "prins" top 40
Google – Locul 16 Locul in 2010: 11
Google este motorul de cautare numarul UNU in lume, devansand fara prea mare efort Bing (30) si Yahoo! (71)
Maybelline – Locul 14 Locul in 2010: 16
Brandul detinut de L'Oreal Maybelline se situeaza pe locul 2 in topul cosmeticelor, in fata companiei-mama. Maybelline beneficiaza in continuare de loialitatea clientelei, chiar daca in istoria brandului s-au petrecut multe schimbari de conducere
Mary Kay – Locul 10 Locul in 2010: 20
Mary Kay este cel mai iubit brand de cosmetice, potrivit studiul Brand Keys. Compania activeaza inca din anii '60 si a ramas in picioare, in ciuda numeroaselor controverse, care au marcat istoria tuturor marcilor prestigioase, nu doar a Mary Kay-ului
Kindle – Locul 8
Intr-o noua categorie, e-reader-ul Kindle de la Amazon ramane "cel mai bun dintre cei mai buni", devansand dispozitivul Nook de la Barnes & Noble's (52), care a debutat in top 100
Hyundai – Locul 7 Locul in 2010: 6
Hyundai este singurul constructor auto din top 20, coborand doar un loc fata de anul trecut. Hyundai a trecut prin schimbari radicale si impresionante: dintr-o marca ieftina a devenit una premium
Samsung – Locul 4 (telefoane mobile) Locul in 2010: 2
Celularele Samsung au ocupat locul 1 in categorie, pentru al 8-lea an consecutiv. Samsung s-a situat pe locul secund in categoria smartphone-urilor si in clasamentul general a castigat pozitia cu numarul 57
Facebook – Locul 3
Reteaua sociala creata de Mark Zuckerberg debuteaza in clasament, avand peste 750 milioane de utilizatori. Cu un MySpace decimat si "pus pe tusa", Facebook are liber la industrie, iar utilizatorii au propulsat reteaua direct pe locul trei
Apple – Locul 2 (smartphone) Locul in 2010: 1
iPhone-ul de la Apple a pierdut prima pozitie, dar ramane "pe aproape"
Amazon – Locul 1 Locul in 2010: 7
Mamutul online al lui Jeff Bezos este unul din cei trei retaileri prezenti in top 100 al brandurilor cu cei mai loiali clienti, devansand iPhone-ul. Amazon Prime, serviciul de loialitate, creste cu 20% pe an si in acest moment are cinci milioane de clienti
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special "E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"