ANALIZA: 10 pasi pentru a construi un Serviciu Clienti remarcabil
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
ANALIZA: 10 pasi pentru a construi un Serviciu Clienti remarcabil
Se spune ca firmele nu cumpara de la IBM deoarece ofera intotdeauna cele mai bune produse, ci datorita serviciilor de dupa vanzari extraordinare oferite de companie. Cum tratezi clientii imediat dupa ce acestia iti ies din birou sau magazin cu produsul/serviciul tau este un lucru extrem de important in afaceri.
Sa-ti intelegi clientii, sa afli nevoile si nemultumirile lor, precum si sa stii cand sa-i abordezi, te va ajuta nu numai sa-i fidelizezi, ci si, datorita puterii informatiei dusa din gura in gura, sa atragi ca un magnet noi parteneri de afaceri.
Va prezentam cativa pasi prin care iti poti construi un Serviciu Clienti remarcabil:
COMUNICA SI ASCULTA. Ai grija sa le transmiti clientilor toate informatiile importante legate de produsele si serviciile tale pentru ca ei sa poata face o alegere bine documentata. Asculta sfaturile lor si nu trai cu impresia ca stii de ce are nevoie piata.
FA TOTUL SA PARA PERSONAL. Ai grija ca partenerii tai de afaceri sa simta ca se adreseaza unor persoane, nu unei companii sau unui brand.
TRATEAZA FIECARE CLIENT IN PARTE. Ofertele care se adreseaza mai multor clienti, si care par trimise de roboti, nu au succesul celor personalizate. Atunci cand este tintit cu o oferta, croita personal pentru el, clientul se simte apreciat si sansele sa cumpere cresc semnificativ.
RECUNOASTE ATUNCI CAND GRESESTI. Multe companii incearca sa-si mascheze greselile de teama ca recunoscandu-le vor parea lipsite de profesionalism. Cere-ti scuze atunci cand ai gresit in relatia cu un client. Este primul pas care trebuie facut pentru remedierea problemei.
CLIENTUL ARE INTOTDEAUNA DREPTATE. Nu-i spune ca se inseala. Il vei frustra. Sunt banii lui.
DACA ESTE O PROBLEMA, REPAR-O. Uita ca exista expresiile "nu stiu" sau "nu pot". Gandeste-te la alte modalitati, alternative, prin care poti ajuta clientul. Cand apare o problema, incearca sa o rezolvi cat mai repede, dar fii onest atunci cand estimezi timpul necesar rezolvarii acesteia.
PROMITE PUTIN, OFERA MULT. Nu-i spune unui partener de afaceri ca poti face ceva daca nu esti absolut sigur ca ii vei oferi exact ce promiti. Fii modest! Este mai bine sa le intreci asteptarile clientilor.
URMARESTE CARE ESTE IMAGINEA ONLINE A COMPANIEI TALE. Foloseste toate instrumentele posibile pentru a vedea cum este perceputa afacerea ta pe internet. V-am prezentat aici cateva unelte foarte bune.
NU PRIVI DE SUS. Nu-ti trata clientii ca pe niste copii care nu inteleg detaliile produselor si serviciilor tale. Fa-i sa creada ca stiu totul.
FOLOSESTE CUVINTE POZITIVE. Gandeste mereu pozitiv. Foloseste, in dialogurile cu clientii, cuvinte precum "Da", "Sigur" sau "Imediat".
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special "E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"