13 produse cu ghinion care au esuat in ultimii 20 de ani
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
13 produse cu ghinion care au esuat in ultimii 20 de ani
O ideea poate fi geniala, dar prost aplicata. De exemplu, bautura Four Loko, un amestec de cafeina si alcool, a fost promovata in randul tinerilor de liceu. Din pacate, dozele au provocat multe imbolnaviri sau chiar decese. Four Loko nu a reprezentat insa singurul produs care a rasarit si a apus la scurt timp.
In ultimii 20 de ani, companii respectabile au lansat pe piata produse suspecte, care nu s-au bucurat de atentia publicului. "Viitorul mersului pe jos" si "viitorul email-ului" sunt doar doua din marile deziluzii care au animat mintile celor inventivi.
1.Pippin a fost singura incercare a companiei Apple de a lansa o consola de jocuri. Vanzarile s-au dovedit dezamagitoare si productia a incetat la mai putin de doi ani de la lansare. In 1995, Pippin – proiectat de Apple si produs de Bandai – costa aproape 600 de dolari si trebuia sa fie o consola de jocuri care sa functioneze si ca PC de retea. Pippin a fost scos pe tusa, dupa ce Apple a constatat ca terminalul nu poate concura cu PlayStation, Nintendo 64 si Sega Saturn.
2.McDonald's Arch Deluxe a fost promovat ca fiind un "hamburger pe gustul adultilor". In 1996, hamburgerul Arch Deluxe era prezentat drept un produs sofisticat, cu sunca, susan, laptuci, ceapa, rosii, branza, un mustar "cu reteta secreta" si sos de maioneza. Campania publicitara de 100 milioane dolari a esuat lamentabil, deoarece oamenii mananca la McDonald's "fast food" si nu-i intereseaza mesele excentrice.
3.Heinz EZ Squirt a fost un ketchup lansat in anul 2000 de compania Heinz. Ketchup mov si verde, intr-un recipient cu forma deosebita, asta propunea compania. Copiii nu au fost atrasi de produs si Heinz a descoperit crudul adevar: oamenii nu vor sa manance hotdogi inveliti in ketchup mov sau verde...
4.Segway PT, vehiculul de transport personal, a debutat in 2001. A fost considerat o vreme un produs inovator, dar numai o vreme...Totul a inceput sa mearga prost pentru ciudatul Segway. Oamenii au spus ca este prea scump, multe orase au interzis circulatia cu Segway pe strazi si in final, jucaria pe doua roti a ajuns sa fie folosita doar in filmele de comedie cu paznicii de mall.
5.Pontiac Aztek a fost primul SUV crossover produs de General Motors, intre 2001 – 2005. Revista Time a desemnat-o ca fiind una din cele mai urate masini construite vreodata.
6.Bautura energizanta Cocaine a fost lansata la mijlocul anilor 2000. Parintii au declansat un adevarat razboi mediatic impotriva acestui produs, datorita numelui scandalos. De aici si pana la interzicerea bauturii a fost un singur pas.
7.Inhalatorul cu insulina a reprezentat o inovatie esuata a companiilor medicale. Produsul a fost lansat in 2006, pentru a le face diabeticilor viata mai usoara. Inhalatorul presupunea inhalarea insulinei. Din pacate, injectiile cu insulina raman cea mai populara solutie in randul celor care sufera de diabet.
8.Microsoft Zune a fost un mp3 player compatibil cu Windows, lansat in 2006. N-a avut succes in randul consumatorilor, dar Microsoft nu a renuntat atat de usor. In 2008, compania a lansat o versiune HD a Zune-ului, ca sa concureze cu iPod Touch/iPhone. Ghinionul a urmarit insa produsul Zune pana la "sfarsitul" carierei sale.
9.iPod Hi-Fi este unul din putinele produse esuate ale Apple-ului. In 2006, Steve Jobs a lansat un dock stereo pentru iPod. Specialistii au apreciat sunetul de calitate, dar nu si pretul piperat. Dock-ul costa 349 de dolari, prea mult pentru un sistem stereo compatibil doar cu iPod. Productia iPod Hi-Fi a incetat dupa un an si jumatate.
10.In 2006, Sony a lansat Mylo, un aparat multimedia, care permitea navigarea pe internet, efectuarea de apeluri VOIP si vizionarea de clipuri. Reteaua de distributie a fost insa deficitara si Mylo s-a pierdut in mediocritate. Sony a abandonat proiectul in 2009.
11.Fondatorul TechCrunch Michael Arrington a avut in iulie 2008 o ideea absolut absurda: lansarea unei tablete PC de 200 de dolari, dotata cu ecran tactil. Produsul "blestemat" a ajuns sa se numeasca Joo Joo, fiind caracterizat drept o tableta PC de 500 de dolari, cu multe, multe probleme tehnice. Mult zgomot pentru nimic, asa s-ar traduce povestea terminalului Joo Joo...CrunchPad.
12.Windows Vista a fost lansat in 2009 si a "revolutionat" istoria sistemelor de operare cu adevarat proaste. Din cauza problemelor lui Vista (incompatibilitate hardware, viteza lenta si cerinte de sistem costisitoare), Microsoft s-a grabit sa lanseze cat mai repede Windows 7, care s-a dovedit a fi un succes, cel putin pana in prezent.
13.Google Wave, serviciul de mesagerie in timp real, a fost inchis in august 2010. "Struto-camila" Google cu IM, email si veleitati de Twitter a fost prea mult pentru utilizatorii de internet.
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special "E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"