Vedetele cu cele mai multe like-uri pe Facebook
vedetefacebookliketop
Daca te gandesti ca stii intr-o oarecare masura cam care ar fi cele mai populare vedete de pe social media, gandeste-te din nou. Nu veti ghici cine detine conducerea la like-uri pe Facebook. Si nu, nu este Beyoncé, Lady Gaga sau Rihanna, informeaza Businessinsider.com.
Brangelina, Alec Balwin si Demi More pot sa stapaneasca media, dar nu stralucesc pe Facebook. Majoritatea vedetelor celebre pe Facebook include cantareti. In topul primelor 13, apar doar doi actori.
Si mai surprinzatoare sunt marile nume lasate in afara listei. Britney Spears nu a reusit sa se impuna. In timp ce pagina trupei ei are mai mult de 18 milioane de like-uri, timeline-ul ei de Facebook are mai putin de 10% din numarul like-urilor trupei, adica 1,8 milioane. Jay-Z, cu 13,6 milioane de like-uri, Justin Timberlake, cu 15,3 milioane si Nicki Minaj, cu 17,9 milioane, nu au reusit sa intre nici ei pe lista.
Cele mai apreciate pagini au acces simplu la muzica, mesaje personale de la vedete si fotografii ale starurilor, iar cele mai bune timeline-uri includ si playlist-uri cu interpretari live.
Locul 13: Taylor Swift, cu peste 30.410.000 de like-uri, incepand cu 3 noiembrie 2007
De ce? Pentru ca artista posteaza fotografii personale si statusuri, plus poze amuzante cu pisica ei, Meredith. Vizitatorii au posibilitatea de a auzi piesele ei live. Swift isi face reclama si la prafumul ei, Wonderstruck.
Locul 12: Vin Diesel, cu peste 31.589.000 de like-uri, incepand cu 30 martie 2009
De ce? Diesel pune accent pe pagina de bun-venit. Actorul isi reinnoieste pozele constant si incarca chiar si video-uri. Vin Diesel are 397 de fotografii de profil, comparativ cu Rihanna, care are doar 175.
Locul 11: Avril Lavigne, cu peste 32.104.000 de like-uri, incepand cu 1 octombrie 2007
De ce? Pentru ca mixul intre statusurile personale, fotografiile pentru fani si magazinul din care vizitatorii isi pot cumpara lucruri inscriptionate cu "Avril Lavigne" este eficient. Faptul ca isi pune muzica pe site ajuta foarte mult.
Locul 10: Megan Fox, cu peste 33.071.000 de like-uri, incepand cu 7 august 2008
De ce? Pagina actritei abunda in statusuri personale. De exemplu, povesteste ca a avut placerea de a intalnit niste veterani. "Acesti oameni sunt inteligenti, puternici si capabili", scrie Megan Fox. Ea crede ca povestile lor sunt interesante si ca ei sunt niste oameni cu o puternica "determinare si conducere de a continua in comunitatile lor".
Locul 9: Beyonce, cu peste 34.393.000 de like-uri, incepand cu 1 octombrie 2007
De ce? Pentru ca pagina este plina de interpretari live si filmulete, dar contine si un magazin din care vizitatorii pot da jos de pe Internet cantece. Stirile exclusive pentru fani sunt postate si aici, la fel ca informatiile despre vanzarea biletelor.
Locul 8: Lil Wayne, cu peste 37.848.000 de like-uri, incepand cu 18 februarie 2008
De ce? Pentru ca artistul a dat acces la filmulete si melodii, are un magazin pentru linia lui de imbracaminte si posteaza statusuri personale.
Locul 7: Akon, cu peste 37.848.000 de like-uri, incepand cu 4 ianuarie 2008
De ce? Pentru ca, in loc sa posteze cantece pentru cumparare sau videoclipuri, cantaretul incarca fotografi personale si le vorbeste direct fanilor.
Locul 6: Katy Perry, cu peste 41.845.000 de like-uri, incepand cu 3 noiembrie 2007
De ce? Pentru ca pagina ofera posibilitatea de a cumpara perucile semnate Katy Perry, dar si accesarea videclipurilor si a cantecelor. Totodata, sunt incarcate fotografii cu machiajul E.T.
Locul 5: Justin Bieber, cu peste 42.311.000 de like-uri, incepand cu 30 martie 2009
De ce? Pentru ca Bieber isi personalizeaza statusurile pentru fani si joaca jocuri de pe "we topia.
Locul 4: Shakira, cu peste 48.964.000 de like-uri, incepand cu 1 octombrie 2007
De ce? Pentru ca artista posteaza atat in engleza, cat si in spaniola, ceea ce-i ofera mai multi fani. In plus, ea posteaza fotografii personale.
Locul 3: Lady Gaga, cu peste 50.039.000 de like-uri, incepand cu 10 aprilie 2008
De ce? Pentru ca Lady Gaga posteaza mesaje pentru "monstrii" ei, isi incarca fotografiile personale si ofera un newsletter pentru fundatia "Born This Way". Bineinteles ca vizitatorii pot asculta muzica ei, se pot uita la videoclipuri, pot cumpara tricouri sau ochelari de soare marca Lady Gaga.
Locul 2: Rihanna, cu peste 54.540.000 de like-uri, incepand cu februarie 2008
De ce? Pentru ca artista posteaza fotografii de la filmarea videoclipurilor, dar si de la shootinguri. Fanii au acces la melodiile Rihannei. Piesa "What’s My Name?" are 243 de milioane de vizualizari. Marketingul a facut din ultimul album al cantaretei un viral, printr-un joc pe Facebook, in care fanii trebuiau sa dezlege un puzzle.
Locul 1: Eminem, cu peste 55.752.000 de like-uri, incepand cu decembrie 2008
De ce? Pentru ca Slim Shady nu are nicio fotografie personala. El posteaza doar videoclipuri si tine fanii la curent cu piesele pe care le scoate. Artistul are si un magazin de unde vizitatorii pot cumpara haine. Rapperul are si propriul joc pe Facebook.