Top trei lucruri pe care sa nu le ai pe birou, la o intalnire de afaceri
intalnire de afaceritop treibusinessorganizare birou
Intalnirile de afaceri sunt motorul companiei tale. Succesul sau esecul lor vor avea un impact direct asupra cifrelor business-ului tau. Dincolo de strategiile de negociere si cunostintele in domeniu, la o intalnire de afaceri trebuie sa fii atent si la cele mai mici detalii: aspectul biroului.
Te-ai gandit vreodata cat de mult vorbesc despre tine obiectele din jurul tau? Acestea spun adevarate povesti persoanelor care le privesc si, e important sa stii sa te folosesti de acest lucru, pentru a-ti crea un avantaj, nu un dezavantaj.
Ai o intalnire de afaceri si iti astepti partenerul la birou. Ai pregatit totul in cel mai mic detaliu. Stii ce iti doresti de la aceasta intalnire, cum sa abordezi problema si esti foarte sigur pe reusita. Totusi, partenerul tau s-ar putea sa nu se lase "manipulat" de aparente, si sa vrea sa te cunoasca mai in profunzime. Asa ca, fii atent la lucrurile pe care le ai pe birou.
Iata cele trei obiecte ce nu ar trebui sa fie pe biroul tau, la o intalnire de afaceri:
1.
Fotografii mult prea ... personale
Cu totii avem fotografii in birou. Fie cu persoanele dragi, fie cu noi insine imortalizati in momente fericite. Este o adevarata relaxare sa le privim in zilele stresante, lungi si obositoare, insa nu cred ca ti-ai dori ca partenerul tau de afaceri sa dea ochii cu fotografia ta cand savurezi un cocktail in hamac, vara, la mare.
2.
Obiecte inutile, dezordonate
Ordinea pe care o expui pe masa ta de lucru ii poate sugera partenerului tau de business, cat de atent si organizat esti. Ai grija ca biroul tau sa fie curat, iar obiectele strict necesare sa fie asezate in ordine. Evita sa agolomerezi spatiul si renunta la lucrurile care nu iti sunt de folos.
3.
Telefonul
Este indicat sa discuti afaceri fara sa ai telefonul la vedere. De preferat, el are si sonorul oprit, pentru a nu-ti distrage atentia. De asemenea, evita sa iti verifici telefonul in timpul discutiilor, deoarece ai putea parea dezinteresat de subiect.
Citeste si:
Trei replici pe care sa nu le spui niciodata sefului tau