Conceptul (nu fenomenul in sine) de parfumerie de nisa a luat nastere în anii anul 1990 si a fost implementat de Serge Lutens. În 1992, el a revolutionat piata esentelor prin crearea primului parfum lemnos feminin - Feminité du Bois si a rupt tendinta existenta de atunci de a clasifica parfumurile dupa gen.
Cum sa alegi parfumul potrivit?
Parfumeria de nisa https://makeup.ro/categorys/653677/ nu este o linie de arome, care au devenit populare datorita campaniilor publicitare masive, care implica artilerie grea în persoana vedetelor de spectacol de pe paginile lucioase ale revistelor de moda, ci mai degraba arta de a crea un parfum, rafinamentul notelor si filosofia dezvaluirea parfumului pe pielea umana. Care sunt diferentele fundamentale dintre un parfum de nisa si restul?!
Toate parfumurile pot fi impartite in aproximativ 3 "grupuri":
Marcile de nisa si parfumurile lor ofera mereu un concept unic bazat pe o poveste extraordinara - uneori reala, alteori legendara.
Ultimele NOUTATI
Ne-ar placea ca Romania sa fie reprezentata de Calin Georgescu pe plan international?
Cum sa faci cozonaci pufosi de fiecare data secretul pe care bunica nu ti l-a spus
De ce nu trebuie sa-ti fie frica de un credit de nevoi personale. Ghid pentru incepatori
Partenerii nostri
Adaosuri variabile la salariu. Se vor inregistra in Revisal?
INS: Pensia medie lunara a crescut cu 6,4% in trimestrul III, ajugand la 2.582 lei
Angajarea persoanelor cu handicap. MASURI incepand cu luna ianuarie 2025
Casare partiala mijloc fix: Studiu de caz privind tratamentul contabil si fiscal
Declaratia unica: Din 2025, avem un Formular inteligent pentru Declaratia 212
Nivelul normelor anuale de venit corespunzatoare unei camere de inchiriat pentru anul 2025
Te-ar putea interesa si