Organizarea unei petreceri la birou: 5 sfaturi care te vor ajuta
petreceretematicasfaturibiroudestinderesocializare
O petrecere la birou este un prilej excelent de destindere si de socializare cu toti colegii, in afara cadrului strict profesional. Din acest motiv, multe companii organizeaza cu regularitate astfel de evenimente si chiar le permit angajatilor sa dea mici petreceri la birou atunci cand isi aniverseaza ziua de nastere sau alte evenimente importante din viata lor. Daca si tu vrei sa le faci o astfel de surpriza salariatilor tai, ti-am pregatit cateva sfaturi.
Alege momentul potrivit
Alegerea momentului este un amanunt important. In mod sigur, nu vrei ca angajatii sa stea ca pe ace la petrecere pentru ca mai au taskuri de rezolvat, dar nici sa le rapesti din timpul liber, dupa program sau in week-end. Daca petrecerea nu este legata de o data anume, cea mai potrivita zi pentru organizarea evenimentului este vineri la finalul programului, atunci cand angajatii se pot "intinde" pana dupa miezul noptii, pentru ca a doua zi au liber.
In cazul in care vrei sa sarbatoresti un eveniment la o data anume, iar aceasta pica la mijlocul saptamanii, anunta-i pe angajati ca au "zi scurta" si invita-i la petrecere la finalul programului. E recomandat, insa, sa nu ii tii foarte mult, daca nu le dai liber a doua zi.
Desemneaza un "comitet de organizare"
Daca vrei sa organizezi un eveniment de mare amploare, nu poti face asta de unul singur; vei avea nevoie de o echipa de organizare. Alege cativa oameni de incredere, cu talent organizatoric, si stabiliti planul de actiune. Pastreaza o discretie totala, daca vrei ca totul sa fie o surpriza pentru angajati. Fa asta din timp, ca sa ai ragazul necesar sa puneti totul la punct, mai ales ca mereu pot aparea situatii neprevazute.
Stabileste o tematica a petrecerii
Cand e vorba despre o petrecere de Craciun, Paste sau Halloween, lucrurile sunt mai simple din acest punct de vedere, pentru ca este clar care va fi tematica evenimentului. Si atunci cand vrei sa il sarbatoresti pe un coleg care iese la pensie sau pe un altul care isi aniverseaza ziua de nastere e usor sa alegi o tematica potrivita, tinand cont de preferintele sarbatoritului.
Daca insa trebuie sa alegi tematica unei petreceri cu ocazia altor evenimente, consulta-te cu unii dintre colegi si vei afla care sunt preferintele lor si ce si-ar dori ei de la un astfel de party.
Ai grija la alegerea meniului
Cand compania da o petrecere pentru angajati, consumatia e "din partea casei", iar la acest capitol nu trebuie sa faci economie. Meniul se alege in functie de genul petrecerii, asa ca poti apela la serviciile unei firme de catering. Pentru un eveniment "cu pretentii", alege mancaruri fine si bauturi pe masura, insa nu uita ca angajatii se vor simti mult mai in largul lor la o petrecere neconventionala. In acest caz, cel mai potrivit e un bufet suedez, cu numeroase gustari, si un free bar din care sa nu lipseasca unele dintre
cele mai bune tipuri de whisky, berea si cocktailurile exotice.
Apeleaza la un entertainer profesionist
Ca la orice petrecere, atmosfera este deosebit de importanta, iar cel mai indicat este sa lasi acest aspect in seama unui profesionist. La ora actuala exista numerosi DJ si organizatori de evenimente care "simt" publicul de la prima vedere si stiu sa se adapteze rapid la preferintele muzicale si tematica petrecerilor. Multi au site-uri, canale de YouTube si conturi pe retelele de socializare unde ii poti vedea la treaba pentru a-ti face o parere despre ei. Nu iti ramane decat sa il alegi pe cel care ti se pare cel mai potrivit si iei legatura cu el pentru a stabili toate detaliile.
Tine cont de aceste sfaturi si nu iti vei dezamagi angajatii care isi vor aminti cu placere de petrecerea de pomina pe care le-ai oferit-o.
Sursa foto: Unsplash