O romanca a dat lovitura la New York: Firma sa a primit o finantare de 20 milioane dolari
knotchstart upbusinessmarketingbrandurioptimizare continut digital
Knotch, start-up-ul fondat in 2015 peste Ocean de Anda Gansca, a primit o finantare series B in valoare de 20 de milioane de dolari.
Knotch este o platforma independenta de digital content intelligence. Start-up-ul ofera oamenilor de marketing rapoarte in timp real din zona de media.
Platforma le permite brandurilor sa masoare si sa optimizeze continutul digital pe baza unor date, ca de exemplu, audienta si comportament, engagement si conversie.
Astfel, companiile pot sa-si creasca prezenta online si sa fie mai influente.
”Acum cativa ani Knotch a fost lansat cu scopul de le oferi oamenilor de marketing o solutie care sa le ofere date transparente si sa-i ajuta sa inteleaga impactul pe care il are continutul pe care il creeaza din punct de vedere emotional, comportamental, demografic si al business-ului.
In ultimii ani am dezvoltat si scalat suita noastra de produse astfel ca am ajuns sa ne integram produsul pentru a satisface toate cerintele marketerilor”, a declarat intr-un comunicat de presa Anda Gansca, fondatorul Knotch.
Runda de finantare in valoare de 20 de milioane de dolari a fost condusa de New Enterprise Associates. Firma s-a alaturat investitorilor deja existenti in startup.
Fondurile obtinute in cea mai recenta runda de finantare vor fi folosite pentru extinderea platformei in America de Nord, dar si pentru extinderea la nivel international.
Aceasta nu este cea mai mare finantare a Start-up-ului. In urma cu trei ani, Knotch a primit o investitie de tip Series A de 10 milioane de dolari.