Cele mai puternice companii din lume si-au modificat logo-urile, cu tematica DISTANTARII SOCIALE
coca colanikeaudivolksvagenmcdonaldslogodistantare socialaizolarecarantinacovid 19
Cateva dintre cele mai puternice companii din lume, si-au modificat in aceasta perioada logo-urile, in semn de sustinere a masurilor de distantare sociala promovate de autoritatile din intreaga lume, pentru a combate pandemia COVID-19. Audi, McDonald's sau Volkswagen au transmis un mesaj haios si inspirat de solidaritata fata de toti oamenii care stau in aceste zile fie izolati in casa, fie in carantina.
Nu doar oamenii tin distanta sociala. La fel se intampla si cu cele mai populare logo-uri de pe Planeta. E putin probabil sa vezi logo-ul de la Audi, Volkswagen sau McDonald's si sa nu stii ce reprezinta si carei companii apartine.
Aceste branduri sunt atat de celebre, incat nu mai au nevoie de nicio prezentare. Insa, de curand, unele dintre cele mai mari companii din lume si-au schimbat logo-urile, pentru a sustine masurile de distantare sociala, care, in acest moment, sunt singura arma a omenirii impotriva noului coronavirus.
Autoritatile si-au propus sa impuna masuri restrictive de circulatie si de distantare sociala, astfel incat numarul imbolnavirilor sa nu fie unul exploziv, si, astfel, sistemul mediacal sa nu intre in colaps. Practic, oamenii de stiinta castiga timp pentru a gasi un vaccin sau un tratament specific, in timp ce numarul imbolnavirilor creste intr-un ritm mai incet, caruia ii fac fata spitalele si medicii.
Astfel, unele dintre marile companii ale lumii au decis sa dea un semnal in acest sens, si sa transmita oamenilor ca e important sa respecte distanta sociala. Au ales sa faca acest lucru, dupa cum spuneam, prin modificarea logo-urilor lor celebre. Iata exemplele McDonald's, Audi, Volkswagen, Coca-Cola si Nike.
Mesajele si logo-urile create pentru a promova distantarea sociala au primit feedback-uri pro si contra, potrivit CNN.
"Situatia noastra actuala globala nu este o gluma. Este o problema serioasa.
"Si marcile care proiecteaza logo-uri de distantare sociala au potentialul de a diminua severitatea prin care trecem. Creativitatea, pasiunea si gandirea se doresc a fi de ajutor, sa educe si sa transmita ca distantare fizica este o nota demna ", a declarat pentru CNN, directorul executiv al firmei Siegel + Gale.
In schimb, Brian Braiker, redactorul-sef al Ad Age, spune, in schimb, ca gestul marilor branduri de a-si modifica logo-urile nu este folositor si ca, mai bine, si-ar pune la dispozitie liniile de productie pentru a fabrica materiale si produse necesare sistemului medical in aceasta perioada.
Citeste si:
Ordonanta militara: In Romania nu va mai creste costul facturilor