Ce conditii trebuie sa indeplineasca firmele care vor sa stranga bani pentru cumpararea "Cuminteniei Pamantului"

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Ce conditii trebuie sa indeplineasca firmele care vor sa stranga bani pentru cumpararea Cuminteniei Pamantului Ce conditii trebuie sa indeplineasca firmele care vor sa stranga bani pentru cumpararea "Cuminteniei Pamantului"
de Alexandra Stanescu la 27 Iun. 2016
Urmareste-ne pe Google News
campanie cumintenia pamantuluibrancusi

Ministerul Culturii a anuntat deschiderea procedurii de selectie a persoanelor juridice cu sau fara scop lucrativ care vor sa incheie contracte cu ministerul, in vederea sprijinirii colectarii de fonduri pentru cumpararea "Cuminteniei Pamantului".

Luna trecuta, Guvenul Romaniei si Ministerul Culturii (MC) au lansat oficial campania de sustinere a subscriptiei nationale pentru achizitia operei lui Constantin Brancusi "Cumintenia Pamantului". 
 
Actiunea comuna constituie un efort important pentru protectia si salvarea patrimoniului national reprezentat, in acest caz, prin cunoscuta opera brancusiana.
 
Procedura de selectie initiata de MC reprezinta un punct important in cadrul campaniei de subscriptie nationala, iar, la aceasta, sunt invitati sa participe toti cei interesati de valorizarea operei lui Brancusi, persoane juridice cu sau fara scop lucrativ.
 
Potrivit MC, tinand cont de OUG nr.10/30.03.2016 si de modificarile aduse, firmele trebuie sa aiba in vedere urmatoarele:
 
Persoanele juridice cu sau fara scop lucrativ vor deschide conturi proprii pentru colectarea fondurilor, prin intermediul carora urmeaza a se derula doar operatiuni de incasare a donatiilor si, respectiv, de virare catre contul deschis de MC la Trezorerie.
 
Prin contractele incheiate cu MC, se vor stabili modalitatile de colectare a fondurilor, termenele pana la care fondurile colectate de catre persoanele juridice de drept privat, in numele, pe seama MC si in scopul achizitionarii operei, vor fi virate in contul deschis de MC la Trezorerie.
 
Toate cheltuielile necesare pentru colectarea fondurilor si pentru gestionarea conturilor deschise in lei si in valuta vor fi suportate integral din fondurile persoanelor juridice.
 
Pana la virarea in integralitate a sumelor colectate de catre persoanele juridice de drept privat, in baza contractelor incheiate cu MC, acestea raspund de integritatea si de gestionarea acestora, in conditiile legii.
 
Fondurile vor fi colectate si virate in contul deschis de minister la Trezorerie, pana la data de 30 septembrie 2016.
 
Cerinte si documente necesare pentru inscriere:
 
1. Persoane juridice cu scop lucrativ:
 
a) Cerinte privind capacitatea administrativa de a sprijini colectarea fondurilor:
 
Este persoana juridica infiintata in conformitate cu prevederile legii;
Functioneaza de cel putin 3 ani; nu are datorii la bugetul de stat sau la bugetul local;nu se afla in procedura de reorganizare, insolventa sau faliment; detine disponibilitati banesti in cuantum de minimum 10.000 lei; are un numar de minimum 10 persoane angajate cu contract individual de munca.
 
b) Cerinte privind experienta in colectarea fondurilor:
 
Are experienta in colectarea de fonduri pentru minimum doua proiecte/campanii si/sau detine instrumente de colectarea a fondurilor (platforme online de plata, etc.).
 
c) Documente solicitate:
 
Scurta descriere a companiei (maxim 2 pagini A4); prezentare a proiectului de colectare de fonduri - actiuni si obiective, modalitati de implementare, plan de comunicare (maxim 3 pagini A4); copie, conform cu originalul, a actului constitutiv, a statutului si a actelor doveditoare ale sediului si patrimoniului initial ale solicitantului, precum si actele aditionale, dupa caz; copie, conform cu originalul, a C.U.I; raport de activitate pe ultimii 3 ani; copie, conform cu originalul, a Certificatului de atestare fiscala; certificat constatator (in original) - Oficiul National al Registrului Comertului; extras cont bancar (emis in cel mult ziua anterioara datei depunerii dosarului); lista persoane angajate si copii, conform cu originalul, ale contractelor individuale de munca; documente relevante privind experienta in colectarea de fonduri (dovada detinere platforma online de plata, etc.).
 
 
2. Persoane juridice fara scop lucrativ:
 
a) Cerinte privind capacitatea administrativa de a sprijini colectarea fondurilor
 
Este persoana juridica infiintata in conformitate cu prevederile legii; functioneaza de cel putin 2 ani; nu are datorii la bugetul de stat sau la bugetul local; detine disponibilitati banesti in cuantum de minimum 10.000 lei; are un numar de minimum doua persoane angajate cu contract individual de munca si/sau contract de voluntariat.
 
b) Cerintele privind experienta in colectarea fondurilor:
 
Are experienta in colectarea de fonduri pentru minimum doua proiecte/campanii.
 
c) Documente solicitate:
 
Scurta descriere a asociatiei (maxim 2 pagini A4);
 
Prezentare a proiectului de colectare de fonduri – actiuni si obiective, modalitati de implementare, plan de comunicare (maxim 3 pagini A4); copie, conform cu originalul, a hotararii judecatoresti de infiintare, definitiva si irevocabila, care sa ateste personalitatea juridica, unde este cazul; copie, conform cu originalul, a actului constitutiv, a statutului si a actelor doveditoare ale sediului si patrimoniului initial ale solicitantului, precum si actele aditionale, dupa caz; copie, conform cu originalul, a certificatului de inscriere in Registrul asociatiilor si fundatiilor; copie, conform cu originalul, a C.I.F; raport de activitate pe ultimii 2 ani; copie, conform cu originalul, a Certificatului de atestare fiscala; extras cont bancar (emis in cel mult ziua anterioara datei depunerii dosarului); lista persoane angajate si copii, conform cu originalul, ale contractelor individuale de munca si/sau ale contractelor de voluntariat; documente relevante privind experienta in colectarea de fonduri.
 
Persoanele juridice cu sau fara scop lucrativ sunt invitate sa isi depuna dosarele la Registratura Generala a Ministerului Culturii, Bd. Unirii nr. 22, sector 3, Bucuresti, cu mentiunea Proiect Campania Cumintenia Pamantului  2016. 
 
Ofertele pot fi trimise si prin posta, cu confirmare de primire, la adresa mentionata mai sus.
Senior Editor Manager.ro

Ultimele NOUTATI

Cum sa alegi boxpaletii industriali ideali pentru afacerea ta
Business

Cum sa alegi boxpaletii industriali ideali pentru afacerea ta

today19 Nov. 2024
Cum sa lansezi un magazin online de succes in 2025: Ghid pas cu pas
Business

Cum sa lansezi un magazin online de succes in 2025: Ghid pas cu pas

today19 Nov. 2024
Situatia se repeta! Romania a avut cea mai ridicata rata din UE si in luna octombrie
Financiar-Bancar

Situatia se repeta! Romania a avut cea mai ridicata rata din UE si in luna octombrie

today19 Nov. 2024
Cat de mult dureaza vindecarea dupa un implant dentar?
Life Style

Cat de mult dureaza vindecarea dupa un implant dentar?

today19 Nov. 2024
Se scumpesc din nou ratele la banci, pentru creditele luate inainte de anul 2019
Financiar-Bancar

Se scumpesc din nou ratele la banci, pentru creditele luate inainte de anul 2019

today19 Nov. 2024
Greseli comune in scrierea unui anunt de angajare – Cum sa atragi cei mai buni candidati
Companii

Greseli comune in scrierea unui anunt de angajare – Cum sa atragi cei mai buni candidati

today19 Nov. 2024
Top 7 joburi bine platite in care poti lucra de acasa in 2025
Companii

Top 7 joburi bine platite in care poti lucra de acasa in 2025

today19 Nov. 2024
5 greseli mici care iti pot distruge relatia cu seful
Economie

5 greseli mici care iti pot distruge relatia cu seful

today19 Nov. 2024
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special:

"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cuRegulamentul UE 679/2016
Audit gratuit - Gazduire web 12 luni cadou - Fokus Digital Services

Partenerii nostri

Te-ar putea interesa si

Situatia se repeta! Romania a avut cea mai ridicata rata din UE si in luna octombrie
Financiar-Bancar

Situatia se repeta! Romania a avut cea mai ridicata rata din UE si in luna octombrie

today19 Nov. 2024
Cat de mult dureaza vindecarea dupa un implant dentar?
Life Style

Cat de mult dureaza vindecarea dupa un implant dentar?

today19 Nov. 2024
Se scumpesc din nou ratele la banci, pentru creditele luate inainte de anul 2019
Financiar-Bancar

Se scumpesc din nou ratele la banci, pentru creditele luate inainte de anul 2019

today19 Nov. 2024
Greseli comune in scrierea unui anunt de angajare – Cum sa atragi cei mai buni candidati
Companii

Greseli comune in scrierea unui anunt de angajare – Cum sa atragi cei mai buni candidati

today19 Nov. 2024

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x