Asa arata Paradisul romanesc: Aquapark-ul gigant de 20 mil. Euro asteapta vizitatori
aquapark nymphaea oradeaconcediudestinatii vacantaturismturism romaniadestinatii romania
Aquapark-ul Nymphaea din Oradea, o investitie de 20 milioane de euro care ridica turismul romanesc la nivel european, a fost deschis in 2016 si pana in prezent a devenit una dintre atractiile turistice cele mai vanate din Romania.
Aquaparkul Nymphaea din Oradea reprezinta cea mai mare investitie publica de acest fel de la noi din tara, fiind in intretinerea Administratiei Domeniului Public Oradea.
La numai un an de la deschidere, adica in 2017, cifra de afaceri a aquapark-ului oradean a a fost de 14 milioane de lei (3,2 mil. euro), iar profitul s-a ridicat la 4,8 milioane de lei (1,04 mil. euro).
Directorul general al Administratiei Domeniului Public Oradea, Liviu Andrica, este de parere ca profitul aquaparkului se va majora in acest an, mai ales ca datele pentru primul trimestru din 2018 sunt fabuloase: in primul semestru al lui 2018 cifra de afaceri a crescut cu 32% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar profitul realizat in prima parte a anului inregistreaza o crestere de aproape 90% fata de perioada similara din 2017.
Investitii anuale de 100.000 de euro in Aquaparkul Nymphaea
Autoritatile din Oradea au inteles faptul ca profitul nu vine daca nu se realizeaza investitii periodice. Astfel, in aquapark-ul oradean se investesc anual aproximativ 100.000 de euro, bani directionati mai ales spre dotarea cu aparatura specifica activitatii de intretinere si curatenie, dar si pentru promovare.
"Dorim sa dezvoltam partea de divertisment oferit clientilor, prin organizarea unor evenimente pentru copii si tineri: spectacole si concerte", spune Andrica.
600 de clienti zilnic in cursul saptamnii si 1.500 in weekend
Desi aquapark-ul are doar 91 de angajati, acestia fac fata cu brio la un numar impresionant de clienti. Aproximativ 600 de persoane vin aici sa se relaxeze in fiecare zi, de luni pana vineri, si 1.500 sambata si duminica.
"Clientii nostri sunt, in general, persoane active, din toate categoriile de varsta, media fiind de 25-30 de ani", declara directorul general al Administratiei Domeniului Public Oradea.
In ceea ce priveste clientii straini, de la deschidere pana in prezent, numarul acestora a fost destul de mic, reprezentand un procentaj de doar 2-3% din total.
Aquaparkul este deschis pe tot parcursul anului
Andrica precizeaza faptul ca aquaparkul este deschis in permanenta, indiferent de anotimp, si ca acesta aduce profit chiar si in lunile geroase de iarna.
"Chiar si in lunile de iarna activitatea desfasurata este generatoare de profit, veniturile lunare medii fiind de 250.000 euro", spune Andrica.
In intervalul mai-septembrie functioneaza atat partea interioara cat si cea exterioara, iar in perioada octombrie-aprilie, doar partea de interior, dotata cu opt bazine, patru tobogane, o zona de saune, baie turceasca, loc de joaca pentru copii, zona de relaxare, spatii pentru masaj, restaurant si bar.
Tarife Aquapark Nymphaea Oradea
Clientii aquapark-ului se pot bucura de serviciile complexului prin achizionarea unui bilet, fie la casieriile din incinta cladirii, fie online. De asemenea, clientii au la dispozitie si optiunea de a-si face abonamente.
Preturile biletelor si abonamentelor variaza in functie de categoriile de varsta si de intervalul orar.
De exemplu, un abonament pentru adulti, care beneficiaza de 10 intrari, are un pret cuprins intre 90 si 450 de lei.
Un abonament cu 10 intrari pentru copiii cu varste cuprinse intre 3 si 14 ani costa aproximativ 45 - 225 de lei.