Abonamente mai ieftine la NETFLIX: ce trebuie sa stie romanii care vor sa plateasca MAI PUTIN
netflixabonament netflix
Netflix este, fara indoiala, cea mai apreciata platforma de streaming video din Romania, insa nu putini sunt romanii care se plang de costul piperat al abonamentului, in raport cu veniturile noastre, mai ales in contextul economic actual, macinat de scumpiri si inflatie galopanta. Ei bine, s-ar putea sa avem parte, cat de curand, de o ieftinire a costului abonamentului Netflix, deci daca inca nu te-ai abonat asteptarea ar putea sa merite!
Totul pleaca de la faptul ca giganta companie se confrunta, pentru prima data in ultimul deceniu, cu o scadere a numarului de abonati.
Se pare ca problemele globale, cum ar fi scumpirile, dar si razboiul din Ucraina, afecteaza si aceasta industrie. Foarte posibil ca oamenii sa fi preferat sa nu-si mai prelungeasca abonamentele, sa renunte la aceasta modalitate de divertisment si sa faca altceva cu banii respectivi, mai ales ca nu vorbim chiar despre o suma de neglijat. In aceste vremuri, cateva zeci de lei conteaza!
Potrivit unui raport recent publicat de companie,
Netflix a pierdut 200.000 de abonati in primul trimestru al anului curent, ceea ce a dat peste cap planurile sale de a atrage 2,5 milioane de abonati noi.
De asemena, valoarea actiunilor companiei listata pe Wall Street a suferit o depreciere puternica, de 26%. Aceasta depreciere a sters practic cu buretele nu mai putin de 40 de miliarde de dolari din valoarea bursiera.
Pe langa toate aceste aspecte, nici al doilea trimestru nu arata deloc bine, in conditiile in care Netflix estimeaza ca va pierde inca 2 milioane de abonati.
Sunt sanse mari ca Netflix sa reduca preturile
Astfel stand lucrurile, unii specialisti in marketing spun ca miscarea cea mai inteligenta pe care ar putea sa o faca gigantul Netflix ar fi sa reduca costurile abonamentelor. Intr-o perioada presarata de scumpiri, o ieftinire a abonamentului ar putea da rezultate, generand noi abonati si conservandu-i pe cei deja existenti. Pierderile de cost ar urma sa fie compensate de volumul mai mare de noi clienti, mai ales ca insasi compania recunoaste faptul ca e loc pe piata pentru a atrage noi consumatori pentru continutul sau:
"In timp ce sute de milioane de case platesc pentru Netflix, in lume, mai mult de jumatate din locuintele care ar putea sa se aboneze nu au facut-o inca, acestea reprezentand insa un potential urias de crestere in viitor", a spus compania intr-un comunicat.