Flori de Lux a lansat colectia Zeita Toamnei
zeita toamneiflori de luxfloriflorarie online
FlorideLux a lansat, cu ocazia inceperii toamnei, o noua colectie plina de buchete si cosuri de flori de sezon inedite. Pentru colectia „Zeita Toamnei”, compania estimeaza vanzari de 25.000 de euro, in timp ce pentru intreaga perioada de toamna, florariile FlorideLux mizeaza pe afaceri de 75.000 de euro.
Colectia de toamna are in centrul sau natura si esenta acestui anotimp, si contine 20 de produse inedite, dintre care 13 buchete si sapte cosuri cu flori de sezon.
„In aceasta colectie am pus un accent foarte mare pe buchete de flori impresionante, dar in acelasi timp usor de transportat pentru destinatar, caracterizate de o abundenta florala de exceptie”, a declarat Marius Dosinescu, CEO şi fondator al florariilor FlorideLux.
Florile predominante sunt caracterizate de o coloristica proeminenta, iar printre acestea se numara anthuriumul visiniu, leucospermumul galben, daliile negre, trandafirii portocalii, roz si visinii, brassica mov, precum si hortensiile albastre, amaranthusul, iedera si frunzele aramii de artar
Pentru „Zeita Toamnei” exista un discount de lansare de 10% oferit clientilor florariilor FlorideLux, urmand ca, dupa 20 septembrie, acestia sa beneficieze si de alte promotii atractive. Vanzarile isi revin in perioada septembrie – noiembrie, toamna fiind pe locul trei in top, dupa iarna si primavara.
„Acum vanzarile isi revin, comparativ cu perioada de concedii de vara, cand intreaga economie intra in repaus, nu doar comenzile online. Din punct de vedere al vanzarilor, toamna este pe locul trei, fiind surclasata de perioada Craciunului si de primavara – cand avem, ca si deschizator de sezon, sarbatoarea de Valentine’s Day, apoi zilele de 1 si 8 martie”, a explicat Marius Dosinescu.
Un val de clienti noi apeleaza la serviciile primei florarii online din Romania cu ocazia inceperii noului an scolar sau pentru sarbatori care au loc in aceste luni, precum Sf. Maria, Sf. Mihail si Gavril, Sf. Andrei, Halloween. Procesul de informare al clientilor este de maxim 48 de ore, iar cumparaturile pentru flori se fac instinctiv pe piata romaneasca.
In aceasta perioada, clientii florariilor FlorideLux prefera sa cumpere buchete si aranjamente florale cu specific, in nuante de rosu inchis, portocaliu sau galben, in tonuri aramii, ruginii, cu decor de mere sau struguri, spice si frunze uscate.