Dosinescu vrea un business infloritor, de 1,2 milioane de euro
flori de luxfloriafacerecifra de afaceri
Grupul FlorideLux.ro a inregistrat, anul trecut, o crestere cu 40% a cifrei de afaceri, a anuntat compania. Cresterea a fost sustinuta de investitiile majore realizate de companie in infrasctructura, logistica si in promovare.
„La inceputul anului trecut ne-am mutat sediul intr-un spatiu de peste 500 mp, care ne permite accesul la toate facilitatile de care avem nevoie pentru a ne desfasura activitatea optim. Aici avem birourile, camera frigorifica, depozitul si un atelier cu peste 6 posturi de lucru permanente pentru floristi, iar spatiul ne permite inclusiv crearea de noi pozitii si posturi de munca”, declara Marius Dosinescu, CEO si fondator FlorideLux.ro
Compania a deschis, anul trecut, prima florarie din reteaua FlorideLux, in Brasov si a semnat contractul pentru spatiul florariei din Cluj, care urmeaza sa fie deschisa in curand.
Un motor de crestere important a fost si campania publicitara realizata de operatorul telecom Vodafone, in care floraria FlorideLux si reprezentantul sau, Marius Dosinescu, au fost actorii principali.
“Campania Vodafone de anul trecut, care a prezentat povestea si oamenii din spatele succesului FlorideLux, a fost principalul catalizator al cifrei de afaceri, generand o crestere imediata de peste 30%, fata de cea naturala estimata initial”, afirma Marius Dosinescu.
Tinta: afaceri de pana la 1,2 milioane euro
Compania vrea sa obtina, in acest an, o cifra de afaceri de pana la 1,2 milioane euro, obiectiv conditionat de puterea de cumparare a consumatorilor si de extinderea in sistem de franciza a florariilor FlorideLux.
“Depindem foarte mult de puterea de cumparare a romanilor. Intr-un scenariu pesimist vorbim de afaceri de 900.000 euro, iar in varianta cea mai optimista, asteptam afaceri de 1.250.000 euro”, explica Marius Dosinescu.
Floraria din Brasov genereaza aproximativ 2% din business-ul grupului, insa in viitor, odata cu extinderea retelei de florarii la nivel national, aceastea urmeaza sa genereze peste 50% din cifra totala de afaceri.
FlorideLux are deja contracte semnate si spatii in curs de amenajare in Cluj, Arad si Pitesti, si se afla in negocieri avansate pentru extinderea retelei in alte peste 10 orase din tara, printre care Ploiesti, Iasi, Timisoara sau Oradea.