Traficul de camioane pe podul Giurgiu-Ruse, interzis

Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Traficul de camioane pe podul Giurgiu-Ruse, interzis Traficul de camioane pe podul Giurgiu-Ruse, interzis
de Manager.ro la 08 Apr. 2013
Urmareste-ne pe Google News
sofiabulgariapodgiurgiuruse

Autoritatile bulgare au interzis traficul de camioane de peste zece tone pe podul Giurgiu-Ruse.

Aceasta masura a fost luata dupa ce o groapa uriasa cu dimensiuni de un metru pe 80 de centimetri s-a format in partea bulgara a singurului pod de peste Dunare dintre Romania si Bulgaria, potrivit presei bulgare citate de Agerpres.

Se pare ca ramasite de beton au cazut pe calea ferata care trece pe sub sosea, fiind deteriorat nu numai carosabilul, ci si placa de beton a podului.

Agentia Rutiera de la Sofia informeaza ca restrictia va fi ridicata dupa efectuarea reparatiilor.


Pana atunci, vehiculele de marfa trebuie sa folosească celelalte puncte de trecere a frontierei dintre cele doua tari: cele terestre din Dobrogea sau feriboturile pe Dunare.

Podul dintre Giurgiu si Ruse este folosit zilnic de circa 4.000 de vehicule in medie, dintre care jumatate sunt autocamioane.

In 2011, Bulgaria a renovat superficial partea sa din pod. Atunci, oficialii de la Sofia au anuntat ca utilajul are nevoie de o renovare generala care trebuie efectuata simultan de cele doua tari.

Cel mai probabil, aceste lucrari vor fi finantate cu fonduri europene in perioada de programare 2014-2020. In iunie 2012, oficialii bulgari au declarat ca intre Ruse si Giurgiu trebuie construit un nou pod sau cel putin cel existent sa fie modernizat si largit.

Foto: Wikimedia.

Ultimele NOUTATI

Ministrul Finantelor, mesaj transant despre economia tarii:
Economie

Ministrul Finantelor, mesaj transant despre economia tarii: "A ajuns cutitul la os si nu se mai poate”

today31 Mar. 2025
E OK pentru o tara sa nu aiba deloc datorii?
Economie

E OK pentru o tara sa nu aiba deloc datorii?

today31 Mar. 2025
Interviu cu Stefan Raileanu, Manager General HIDROstore Romania
Business

Interviu cu Stefan Raileanu, Manager General HIDROstore Romania

today31 Mar. 2025
Cum sa porti haine sport la birou: Ghid pentru un look smart-casual
Life Style

Cum sa porti haine sport la birou: Ghid pentru un look smart-casual

today31 Mar. 2025
Industria romaneasca pedaleaza in gol. Cifrele scad in linie, ce inseamna prabusirea pentru buzunarul romanilor de rand
Companii

Industria romaneasca pedaleaza in gol. Cifrele scad in linie, ce inseamna prabusirea pentru buzunarul romanilor de rand

today31 Mar. 2025
Bucuria taximetristilor de generatie veche! ANAF-ul loveste puternic in transportul alternativ
Ultimele stiri economice

Bucuria taximetristilor de generatie veche! ANAF-ul loveste puternic in transportul alternativ

today31 Mar. 2025
Cum poate Romania sa devina un lider energetic regional, fiind deja campioana in productia de gaze naturale
Economie

Cum poate Romania sa devina un lider energetic regional, fiind deja campioana in productia de gaze naturale

today31 Mar. 2025
Inspectorii Antifrauda nu iarta pe nimeni! O firma din Bucuresti are de achitat in plus 3 milioane de lei pentru TVA si impozite
Companii

Inspectorii Antifrauda nu iarta pe nimeni! O firma din Bucuresti are de achitat in plus 3 milioane de lei pentru TVA si impozite

today31 Mar. 2025
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE
Aboneaza-te la Newsletterul Gratuit. Zilnic in Inboxul tau.
Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare, Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT Raportul Special de mai jos?
E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE

Aboneaza-te la
Newsletterul Gratuit.
Zilnic in Inboxul tau.

Vrei sa fii la curent cu cele mai noi articole
despre Antreprenoriat, Economie, Imobiliare,
Auto, IT&C si sa primesti GRATUIT
Raportul Special
"E-FACTURA. E-TRANSPORT: SANCTIUNI. AMENZI. SOLUTII PRACTICE"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform cu Regulamentului UE 679/2016
x