In premiera pe piata locala, aplicatia raspunde intr-un format unic la intrebarile cheie: Cum pot aduce la mine pe site clientii care nu cauta direct brandul? Ce cuvinte cheie ma plaseaza cel mai repede in top? Cat de dificil este sa ajung acolo si cum ma pot mentine? De unde vin cu adevarat vanzarile, dincolo de traficul direct?
Fata de instrumentele de masurare disponibile pana acum, SEO monitor App aduce imbunatatiri substantiale:
asigura informatii pentru cautarile non-brand si not-provided, segmentat pe fiecare in parte
sugereaza cuvinte cheie care sunt mai usor de adoptat pentru a creste vizibilitatea, cu resursele cele mai eficiente
evidentiaza impactul cautarilor in Google privind cumpararea unui produs, pe tot traseul cautare – vizita – cumparare.
Produsul este destinat tuturor celor care isi doresc intelegerea mai detaliata a mecanismelor de cautare si a modului in care pot investi mai eficient resursele pentru a obtine rezultate. Pentru departamentele de marketing din orice domeniu este un instrument strategic pentru a genera vizibilitate in mod eficient. Pentru companiile din segmentul magazinelor online, este o resursa valoroasa de crestere efectiva a vanzarilor.
„Cu SEO monitor App aducem trei inovatii pe piata de profil: claritate in intelegerea modului in care clientii ajung pe website, posibilitatea de a vedea care este cea mai rapida cale de a creste in cautari, cat si cum se convertesc vizitele in vanzare. Sunt parametrii care permit o abordare “punct ochit -punct lovit” in privinta investitiilor de marketing online. Ne asteptam ca in primul an de la lansarea la nivel international sa ajungem la 100.000 de utilizatori ai aplicatiei, atat din sectorul de e-commerce, cat si din randul furnizorilor de servicii cu prezenta online,”, spune Cosmin Negrescu, CEO al SEO monitor.
„In Romania exista o nevoie in crestere pentru servicii de SEO. Pot spune ca piata de profil abia acum se formeaza. Conform estimarilor noastre, doar piata de e-commerce are un potential pe segmentul SEO de 10 millioane de euro pe an. In aceste conditii, lansarea SEO monitor App vine ca un raspuns la nevoia managerilor de a avea un instrument dedicat SEO care sa ii sustina in a atinge performantele dorite pe acest canal de promovare online”, a mai declarat Cosmin Negrescu, CEO al SEO monitor.
„SEO monitor App este, in primul rand, un nou instrument pentru cresterea afacerilor si confirma ideea noastra ca tehnologia si inovatia sunt un sprijin pentru dezvoltare. Mi-a placut ideea integrarii parametrilor care pot influenta eficienta unor campanii pentru ca sunt orientat catre rezultate. Munca de cercetare a echipei a adus in plus elemente care fac produsul unic pe piata si sper sa avem succes pe piata locala si internationala, punand creativitatea romaneasca in evidenta”, a declarat Ion Sturza, presedinte GreenLight Invest, fondul de investitii care detine participatia majoritara la Bunt Studio, compania care dezvolta SEO monitor App.
SEO monitor App este rezultatul unui an de cercetare si dezvoltare in cadrul agentiei SEO monitor si se lanseaza, in prima faza, pe piata din Romania, in exclusivitate pentru reteaua de clienti si parteneri. Produsul se afla in stadiu de Beta, urmand ca, in iunie 2013, sa fie lansat public si pentru piata internationala.
SEO monitor reprezinta una dintre cele mai eficiente solutii de promovare pe motoarele de cautare (n.b. SEO; Search Engine Optimization) pentru afacerile din Romania, un serviciu revolutionar si o platforma ce permite companiilor sa se afirme in piata din online si sa genereze noi oportunitati de afaceri.
Din portofoliul SEO monitor: F64.ro, Elefant.ro, Catena.ro, TinaR.ro, Elvila.ro, Litera, Best Jobs, Borealy, MiniPrix, Noriel, Edenia.
Website-ul aplicatie SEO monitor App: www.seomonitor.com
Website-ul agentie SEO monitor: www.seomonitor.bunt.ro
Fisa descriptiva a functiunilor aplicatiei
1. Pentru prima data, managerii vor sti clar cat de multa valoare aduce pentru business-ul lor traficul generat de cautarile in Google.
Exista o perceptie global acceptata ca SEO inseamna cuvinte cheie si pozitii. De fapt, pozitiile pe cuvinte cheie reprezinta doar un indicator tehnic care se poate traduce in vizibilitate, dar ce intereseaza cu adevarat in business este rezultatul: adica venituri, comenzi, clienti noi.
Traficul din Google vine atat pe cuvinte de brand (ex: elefant, tinar, f64) cat si pe cuvinte non-brand (carti, rochii, aparate foto). Vizitele provenite din cautari de brand se traduc, de fapt, in trafic direct. Daca aceste vizite pot fi separate destul de usor in Google Analytics printr-un filtru, urmatoarea problema nu are o solutie atat de usoara: traficul NOT-PROVIDED. Sunt vizitele care vin din cautari pe care le fac userii logati in contul Google si pentru care Google nu furnizeaza expresiile pe care le-au cautat, conform politicii de confidentialitate. Sub acest segment de trafic se afla atat vizite din cautari non-brand cat si de brand.
Provocarea este segmentarea traficului. SEO monitor App o face cu acuratete.
Toate datele afisate in SEO monitor App vor fi doar pentru acele vizite care NU au provenit din cautari ale brandului, aducand cu adevarat claritate in SEO. Niciun alt instrument de pe piata nu mai face aceasta segmentare automat.
La prima vedere, pare usor de aflat ce impact au cautarile din Google asupra afacerii, consultand rapoartele din Google Analytics (cu mentiunea ca nu vom avea segmentarea brand / non-brand & not-provided). Insa datele din Google Analytics vor arata doar comenzile sau conversiile care s-au facut imediat dupa ce vizitatorii au cautat o expresie in Google si au descoperit astfel site-ul. Dar, cel mai des, ei nu cumpara la prima interactiune cu un site. Consumatorii online au comportamente foarte diferite in procesul de cumparare. Aceasta inseamna ca foarte multi clienti ajung mai intai sa descopere site-ul cu ajutorul motorului de cautare si apoi sa plaseze comanda prin alte canale: trafic direct, trafic organic pe brand, link-uri sponsorizate in Google, remarketing, newsletter etc.
Aplicatia traduce toata aceasta informatie in indicatori usor de urmarit si inteles, intr-o interfata eleganta.
Beneficii pentru manageri:
· aduce claritate
· ajuta la luarea deciziilor de promovare. Pot fi comparate SEO cu Google AdWords si alte canale de promovare online
· instrumentul realizeaza automat segmentarea, organizarea si analiza traficului venit prin Google.
2. Dupa analiza acestor date, SEO monitor App ofera solutii pentru selectarea cuvintelor cheie, pentru a creste vizibilitatea si indicatori privind usurinta/dificultatea atingerii obiectivelor stabilite. SEO monitor App va permite utilizatorilor sa identifice cele mai mari oportunitati in SEO pentru a crea si adapta inteligent strategiile lor.
Beneficii pentru marketing online / specialisti SEO:
· SEO monitor App introduce 3 indicatori noi in industria SEO: dificultatea unui cuvant cheie, previziuni de vanzari pe fiecare cuvant cheie si oportunitatea unui cuvant;
· Practic, instrumentul poate fi folosit pentru a crea in timp real o strategie de SEO, bazata pe indicatori relevanti, precum gradul de dificultate de a ajunge in topul rezultatelor Google (cat efort trebuie sa investesti pentru a-ti depasi concurentii). Daca un cuvant cheie reprezinta o oportunitate pentru afacerea ta (este nevoie de putin efort pentru a ajunge in topul rezultatelor Google pentru acel cuvant sau expresie), aplicatia arata automat acest lucru printr-un indicator dedicat.
· Mai mult, aplicatia calculeaza o previziune de vanzari pe fiecare cuvant cheie. Introducand acest cuvant in aplicatie, se pot primi automat estimarile necesare: gradul de dificultate, previziuni de vanzari, oportunitate.
Acestia sunt cei 3 indicatori care vor schimba radical modul in care se construiesc strategiile SEO: dificultate, previziuni de vanzari si oportunitate. Acum eforturile SEO se vor concentra doar pe cuvintele care au o oportunitate mare de a genera vanzari.
Aplicatia ne va oferi si un set de sugestii de cuvinte cheie oportune pentru SEO, pornind de la datele extrase din Google Analytics.
3. Cand construim o strategie de marketing online, plecam de la produsele pe care vrem sa le promovam, tinem cont de caracteristicile lor si de avantajele competitive. Directia se aplica apoi pe toate canalele de promovare: newslettere, Google Adwords etc. In SEO, aceasta aliniere nu se facea pentru ca pana acum nu exista un instrument care sa faciliteze gestionarea activitatii in functie de strategia de marketing.
Introducem un nou concept care va revolutiona modul in care gestionam si urmarim campaniile SEO: urmarirea si gestionarea campaniilor de SEO pe grupuri de cuvinte cheie in functie de produsele pe care le vizeaza, caracteristicile lor si avantajele lor competitive.
SEO monitor App introduce un al treilea element si mai revolutionar
Experienta acumulata ne-a mai invatat ca, in momentul in care un cuvant cheie ajunge in top, el va atrage dupa el alte cuvinte din acelasi grup semantic si acum introducem inca un concept nou: broad keywords si broad traffic. Acesti indicatori la nivelul unui grup se traduc astfel: evolutia cuvintelor din acest grup a mai influentat x cuvinte cheie care au ajuns in top si care au generat y vizite. Acest efect secundar a fost ignorat pana acum. Dar este mult mai important decat efectul principal, acela adus de cuvintele cheie selectate.
SEO monitor App afiseaza atat rezultatele pe care cuvintele din campanie le-au generat, cat si rezultatele atrase / influentate de acestea.