Yahoo si-a cerut scuze pentru pana de email care a afectat numerosi utilizatori
yahooyahoo mailemailmesajeimappop
Mai multi utilizatori ai serviciului Yahoo Mail au pierdut luni accesul la email. Doua zile mai tarziu, problema era inca prezenta si clientii devenisera tot mai nerabdatori sa afle ce s-a intamplat. Compania a recunoscut situatia pe Twitter si SVP-ul departamentului de comunicare, Jeff Bonoforte, a emis o scuza pe blogul oficial al Yahoo.
Restrictia accesului a fost cauzata de o problema tehnica aparuta la unul din centrele de data, spune Bonforte, fara sa ofere mai multe detalii.
"Problema este dificila si incercam sa o remediem", a spus acesta. "Avem zeci de specialisti care lucreaza pentru a gasi o solutie".
Pe masura ce Yahoo a dat cu bata-n balta, unii utilizatori au criticat compania pentru lipsa de comunicare, in contextul aparitiei "penei de email".
Emailul reprezinta un instrument vital pentru oricine navigheaza pe internet si incercarile nereusite ale Yahoo de a comunica aceasta problema au fost intampinate cu ostilitate si dezamagire. Este dificil de stabilit cati oameni au fost afectati de aceasta defectiune tehnica.
Yahoo Mail a fost criticat in trecut pentru noul sau aspect, inspirat de Flickr. Potrivit celor mai recente informatii de la Yahoo, serviciul de email a revenit la functionarea normala pentru "cei mai multi dintre utilizatorii" care folosesc browserele web, iOS, Android sau Windows 8.
Compania incearca sa restabileasca accesul POP si IMAP, astfel incat cei care utilizeaza aplicatia de email pe calculator ar putea intampina dificultati.
Norocosii carora le functioneaza Yahoo pot accesa conturile, trimite si primi mesaje, dar emailurile trimise intre 25 NOIEMBRIE si 9 DECEMBRIE 2013 vor lipsi din inbox-urile lor.
Yahoo a precizat ca incearca sa salveze mesajele si sa eficientizeze functionalitatea Mail-ului, promitand totodata ca va reveni cu noi informatii.