Jucatori noi in comertul electronic B2B. Tendinta e una de crestere
ecommercecomertul electronicb2bbusinesssolutii b2bcifra afaceri
Lasand la o parte acele zone in care, din pacate, relaxarea fiscala e departe de a deveni realitate, laturi ale mediului autohton de afaceri reusesc sa se dezvolte in ciuda contextului neprielnic. Comertul electronic vine anul acesta cu energii mai puternice, jucatori noi in piata si o tendinta de crestere atat ca numar de platforme utilizate, cat si a castigurilor inregistrate.
In aceasta categorie a zonelor care prospera si care cunosc astfel un trend ascendent se afla si comertul electronic. Putem remarca inclusiv nume deja mari cu o concurenta semnificativa pe partea de fashion:
Zoot.ro,
Uterque si
Answear fiind doar cateva dintre aceste exemple cu vizibilitate deja semnificativa in piata.
Platforma de eCommerce Teamshare arata ca se va pastra aceasta crestere pe tot parcursul anului in curs, datele fiind citate de Startupcafe.ro, cu precizarea ca vorbim de o majorare a cifrei de afaceri cu pana la 20%.
Conform sursei, in 2016, se va ajunge astfel la o valoare a afacerilor din zona comertului electronic business-to-business (BSB) de 12 miliarde de euro.
Cea mai mare pondere, la acest moment, apartine urmatoarelor domenii: IT&C, sectoarele auto, home&deco, fashion-ul si produsele conexe agriculturii, potrivit sursei amintite.
"eCommerce-ul B2B din Romania va continua sa creasca si in 2016, pe fondul aparitiei unor noi producatori sau importatori care vor implementa solutii B2B, cat si datorita majorarii volumelor tranzactionate de jucatorii deja prezenti in piata. Astfel, estimam ca in acest an comertul electronic B2B va ajunge la 12 miliarde de euro", a explicat Marius Panait, Managing Partner Entelion Software, compania ce dezvolta platforma Teamshare, citat de
Startupcafe.ro.
Acesta a precizat si ca in 2015 aproximativ 10% din totalul agentilor economici din eCommerce-ul B2B foloseau platforme integrate si ca o crestere de 20% se asteapta si in aceasta zona.
Redactor
Manager.ro
Experienta de 5 ani in management si marketing online