Cheia pentru a realiza o intalnire de afaceri de succes
cheiaintalnireafacerithe godfathermanageri
Dava vrei sa ai succes, pastreaza lucrurile simple. Daca vrei sa ai o intalnire sau o sedinta de succes nu invita persoanele a caror prezenta nu este cu adevarat necesara. Cum spunea Michael Corleone in filmul "The Godfather", nu este ceva personal, ci doar afaceri. Spectatorii nu au ce cauta la intalniri de business.
O oferta pe care nu o poti refuza: 5 lectii de leadership din filmul "The Godfather" >>>
Grupurile mici sunt cele mai eficiente. O alta regula de aur pentru intalniri este ca acestea nu trebuie sa dureze mai mult de 30 de minute.
Ridica-te, daca iti permite statutul, de pe scaun si pleaca de la prezentarile si intalnirile care trec de 30 de minute. Poti folosi timpul pentru lucruri mult mai productive. Este evident ca nu poti pleca dupa o jumatate de ora daca la intalnirea respectiva este prezent directorul executiv al firmei pentru care lucrezi. Vorbim aici in special de conferinte si evenimente de afaceri. Trebuie sa mergi doar la prezentarea care ti se pare interesanta, nu sa stai la toate sesiunile care uneori, in total, dureaza si sase ore. De cele mai multe ori organizatorii evenimentelor de afaceri invita multi vorbitori pentru a castiga cat mai multi bani, nu pentru a-i ajuta pe cei prezenti in sala.
Multi manageri pica intr-o capcana: cu cat proiectul dezbatut este mai critic pentru afacere, cu atat simt mai mult nevoia sa cheme multi participanti la sedinta sau intalnire.
Daca moderezi o intalnire sau o organizezi, nu te teme sa spui, atunci cand vezi ca vin persoane care nu sunt necesare acolo sau neinvitate: "Voi, baieti si fete, ce cautati aici? Mergeti si produceti ceva!"