Trainingul profesorului Philip Kotler atrage in principal persoane cu functii de conducere din companii
trainingprofesorphilip kotlerceofunctiicompanii
Peste jumatate dintre cei inscrisi pana in prezent la trainingul certificat "Marketing-ul prin valori", sustinut de Prof. Philip Kotler (foto) pe 1 Iunie, la Ateneul Roman, detin functii de varf in ierarhia companiilor pe care le reprezinta sau detin afaceri, potrivit primului bilant al organizatorilor, cu o luna inainte de eveniment.
Intr-unul din cursurile sale, Prof. Philip Kotler a spus ca: "Tendinta unor companii este de a vedea marketingul ca un departament care intervine in schema dupa ce produsul a fost conceput, doar ca sa-l vanda. Eu spun ca marketingul trebuie vazut ca functia care da directia strategica a companiei". Tocmai astfel de postulate care genereaza schimbari majore in viziunea liderilor de business au atras o deja un mare numar de inscrieri la trainingul de marketing certificat sustinut de Prof. Philip Kotler. Astfel, 21% dintre cei inscrisi deja, la inceputul lunii mai, sunt CEO, Directori Generali sau administratori de companii, iar 22% detin alte pozitii de top management – precum Director de vanzari si HR, iar 18% sunt Marketing VP si Manageri.
Totodata, peste jumatate dintre participanti sunt din domeniile Farma si FMCG, iar 14% sunt din domeniul financiar-bancar. Marketing 3.0 a trezit un interes deosebit si in domeniile productie (12%), telecom (8,5%), respectiv media si retail.
Philip Kotler: Ceea ce da valoare unei companii este marketingul
"Unele companii cred ca marketingul exista pentru a vinde productia. Adevarul este invers: productia exista pentru a sustine marketingul. Poti externaliza productia, insa ceea ce da valoare unei companii este marketingul. Productia, achizitiile, cercetarea, dezvoltarea si celelalte functiuni exista pentru a sustine prezenta companiei pe piata. Adica marketingul", a spus Prof. Philip Kotler.
Mai putin de o luna ne desparte de startul trainingului certificat "Marketing-ul prin valori", sustinut de Prof. Philip Kotler pe 1 Iunie, la Ateneul Roman. Trainingul va cuprinde doua sesiuni a cate 2 ore si jumatate, pe parcursul carora participantii vor afla cum sa faca fata provocarilor si oportunitatilor majore de business in perioadele de turbulente. La finalul trainingului Marketing 3.0, fiecare participant va primi un certificat din partea Institutului Kotler Impact, semnat de catre Prof. Philip Kotler. Certificatul reprezinta o acreditare internationala recunoscuta de catre asociatiile de marketing internationale.
Agenda completa este disponibila pe site-ul oficial al evenimentului. In pretul fiecarui bilet este inclus si un abonament de 1 an la Ziarul Financiar si Business Magazin, cu incepere din data de 1 iulie 2012. Biletele se comanda online, prin completarea formularului de inscriere.
Marketing 3.0 este organizat in parteneriat de catre V+O Communication (
www.vando.ro), Confident Public Relations (
www.confidentpr.com) si Choice Management & Consulting.
Partenerii evenimentului sunt: Aerotravel Lufthansa, Athénée Palace Hilton, Coca Cola Hellenic, MobilPay, Raiffeisen Bank si Ursus, iar partenerii media sunt: Ziarul Financiar, Business Magazin si Mediafax.
Pentru mai multe detalii referitoare la acest eveniment, vizitati site-ul
www.marketing30.ro si pagina de Facebook.
Philip Kotler este fondatorul "managementului marketingului" modern, profesor de marketing international la Scoala Superioara de Management J. L. Kellogg, din cadrul Universitatii din Northwestern, SUA. Este licentiat in economie al Universitatii din Chicago si doctor in economie la Institutul de tehnologie din Massachusetts. Philip Kotler este inventatorul celor "4P" in Marketing (care acum au devenit cei "7P") precum si inventatorul conceptului de "Marketing Social" si este implicat in cercetarea si dezvoltarea marketing-ului de peste 55 de ani. Profesorul Kotler este autorul lucrarii "Marketing Management", acum la cea de a XIII-a editie – cel mai utilizat manual de marketing in universitatile de afaceri din intreaga lume. Kotler este unicul "triplu" castigator al premiului Alpha Kappa Psi (AKP) pentru cel mai bun articol al anului aparut in revista Journal of Marketing. Incepand cu anul 1998, Philip Kotler se afla printre Top 50 guru in afaceri la nivel mondial, iar in anul 2008 si 2009 Profesorul Kotler a fost clasat in primii 10 Guru in Afaceri din lume.
Confident este o agentie full service de consultanta in relatii publice si marketing, creata la inceputul anului 2011. Aceasta ofera servicii de comunicare corporate si de brand, precum si servicii de comunicare B2B si B2C. Mara Gojgar este acreditata de Chartered Institute of Public Relations, Londra (CIPR) si are o experienta de peste 6 ani in relatii publice si mass media. Inainte de a isi deschide propria agentie, Mara a lucrat pentru clienti din domenii precum financiar-bancar, IT&C, FMCG, constructii si real estate si pentru programe cu finantare europeana. Va invitam sa ne vizitati la
www.confidentpr.com.