Ce se intampla, insa, in practica de zi cu zi? Este atat de utila si rapida gestiunea in cloud pe cat ne dorim? Putem, spre exemplu, sa facem rapid si simplu retururi sau stornari, in conditiile in care suntem fata in fata cu mai multi clienti grabiti?
Am testat aplicatia furnizata de Smart Bill (...vezi aici cum arata aplicatia >>), solutie care ofera servicii de facturare, gestiune si contabilitate primara gazduite in Cloud. Putem vedea, astfel, ce inseamna din punct de vedere practic folosirea unui astfel de program, in doua situatii care implica anumite corectii in gestiune: returul si stornarea.
Sa analizam mai departe o situatie concreta.
Presupunem ca folosim Smart Bill si dorim sa facem un retur la un furnizor. Cum procedam?
In primul rand va trebui sa introducem o nota de receptie pentru acel produs:
Din fereastra pe care o vedeti mai sus, daca dorim sa inregistram un retur pentru o receptie mai veche, putem face acest lucru accesand sectiunea "Optiuni receptie" (partea stanga, sus)
Pasul urmator va fi sa alegem alegem receptiile disponibile pentru stornare. Observati si din imagine ca acestea se deschid in fereastra urmatoare.
Foarte important de stiut este faptul ca aplicatia Smart Bill iti prmite sa alegi exact ce produse doresti sa returnezi. Acest lucru ne confera cateva mari avantaje:
...click AICI daca doriti sa testati aplicatia Smart Bill >>
Sa continuam cu operatiunea de retur. Dupa ce am ales documentul, va trebui sa salvam, iar rezultatul va fi inregistrarea receptiei mai vechi selectate cu semnul "-".
Putem storna pozitii sau valori, integral sau partial.
Din postura de utilizator este un lucru bun faptul ca avem toata informatia la indemana si nu suntem constransi pe anumite fluxuri standard.
Important este faptul ca in urma operatiunii efectuate vom genera nota de receptie separata pentru produsele nou intrate:
Vom avea, insa, si un document separat pentru returul de bunuri. Acest document nu este prevazut in nomenclatorul de documente financiar contabile, dar ne este cat se poate de util in gestiunea interna, pentru a tine evidenta acestor operatiuni.
O alta functionalitate foarte importanta a aplicatiei Smart Bill este posibilitatea de a storna, sau anula, receptia inclusiv din forma de vizualizare. (...aici puteti vedea detaliat aplicatia Smart Bill >>)
Daca dorim sa corectam mai avem si o alta varianta de accesare a acestei functionalitati: direct din meniul dedicat, numit "Vanzari si achizitii"
In concluzie, daca folosim gestiunea in cloud oferita de Smart Bill avem urmatoarele avantaje:
In plus, marele atuu este faptul ca toate aceste modificari in gestiune pot fi vazute in timp real. Daca avem un coleg la biroul din Timisoara care face 2 retururi ce pot modifica stocul, le putem vedea fara probleme de la Bucuresti doar logandu-ne in aplicatie.
...click AICI pentru a vedea cum functioneaza aplicatia Smart Bill >>
Orice alegere implica o analiza temeinica a structurii de business . Avantajele unei solutii gazduite in cloud sunt evidente pentru orice utilizator: usurinta in utilizare, rapiditate, accesibilitate din orice locatie, economie de timp iar toate acestea combinate cu conceptul de aplicatie impus de Smart Bill si analizat mai sus, constituie o solutie eficienta, rationala si de incredere pentru orice antreprenor.
Ultimele NOUTATI
Criza economica bate la usa: companiile germane din Romania trag un semnal de alarma!
Amnistia fiscala scoate la iveala problemele financiare ale romanilor. 150.000 de contribuabili au nevoie de ajutor pentru a-si plati datoriile
Scapam de IBAN! Cum poti sa faci plati doar cu numarul de telefon la bancile din Romania
Sfaturile unui expert financiar pentru familiile din Romania: nu va bazati pe un singur venit care va intra in casa, e o mare greseala!
Partenerii nostri
Formarea profesionala in zilele de repaus saptamanal - salariatul va fi compensat cu zile LIBERE?
Angajatorii cu peste 50 de salariati - ce OBLIGATII HR suplimentare vor avea?
TOP 10 noutati legislative de care trebuie sa tineti cont in 2025!
Cum scoatem din evidenta imobilizarile necorporale: Tratament fiscal-contabil si studii de caz
Colectarea creantelor fiscale: ANAF propune 23 de noi formulare si elimina 5
Ajutoare de urgenta de aproape 1,8 milioane de lei, aprobate de Guvern. Vezi cine beneficiaza
Pontaj electronic pentru salariati, fara riscuri GDPR: Cum te asiguri ca respecti legislatia
Te-ar putea interesa si