Diferente: Turistii din Estul Europei vor sa se distreze, cei din Vest se uita la pret
melia hotelsbulgaria
Topul criteriilor de apreciere a hotelurilor de vacanta din segmentul premium (4 si 5 stele) arata diferit pentru turistii care vin din Vestul Europei fata de cei ce provin din Estul continentului, conform unei analize privind locatiile operate de Melia Hotels International- Bulgaria, mare lant hotelier international prezent pe litoralul bulgaresc.
Astfel, turistii din Europa Occidentala pun pe primul loc raportul "calitate-pret", urmat de calitatea serviciilor, amabilitatea personalului si dimensiunea camerelor.
"Pentru turistii care provin din Europa de Est insa, pretul intra foarte des "in umbra" distractiei si a dorintei de a avea o vacanta care sa le ofere maximul posibil. Majoritatea Esticilor plaseaza in topul importantei varietatea oportunitatilor de distractie "pentru cei mari", activitatile organizate pentru copii, calitatea si diversitatea mancarii si bauturii, iar abia apoi considera criteriul pret
", a afirmat Maria Shishkova, Director de Marketing si Vanzari Melia Hotels International Bulgaria.
Melia Hotels International este al treilea mare lant hotelier din Europa si al doisprezecelea ca marime in lume. In Bulgaria, reteaua Melia opereaza cinci hoteluri de 4 si 5 stele, care acopera peste 35% din capacitatea lanturilor hoteliere internationale de pe litoralul bulgaresc si care gazduiesc turisti din toata Europa: Rusia, Germania, Romania, Ucraina, Tarile Baltice, Marea Britanie, Tarile Scandinave etc.
"Fiecare nationalitate exercita o influenta specifica asupra atmosferei din hoteluri, iar faptul ca avem un public multinational din ce in ce mai complex ne ajuta: un mix de turisti care provin din tari diferite, avand mentalitati si cerinte diferite, stimuleaza continuu personalul sa fie capabil sa raspunda la timp solicitarilor si sa isi imbunatateasca performantele", a precizat Maria Shishkova.
Cei care se cazeaza in hoteluri de 5 stele acorda o importanta crescuta marimii, designului si elementelor suplimentare de confort din camere, serviciilor exclusiviste, precum si calitatii personalului (amabilitate, viteza de raspuns etc).
Foto: Melia Hotels.